بازار فروش ارده کیلویی درجه یک

در حال حاضر بازار فروش ارده کیلویی درجه یک از رونق گسترده ای برخوردار می باشد زیرا این محصول غذایی با ارزش جهت تأمین نیاز بازارهای داخلی و خارجی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد که این بازارها پاسخگوی نیاز مشتریان به این محصول با تنوع کیفیت و تنوع قیمت می باشند که بسته به سلیقه و ذائقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

بازار فروش ارده کیلویی درجه یک

خواص دارویی و درمانی ارده

خواص دارویی و درمانی ارده

ارده از جمله محصولات غذایی منحصر به فرد و نیز دارای طبعی گرم و تر است که از مواد اولیه طبیعی و خالص در تولید آن استفاده شده که مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین کاملا ارگانیک و بهداشتی است که در زندگی و نیز رژِیم غذایی افراد نقش به سزایی داشته و نیز سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی از قبیل: کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، پتاسیم، روی و غیره می باشد که علاوه بر ارزش غذایی از ارزش دارویی و درمانی زیادی برخوردار می باشد.

شایان ذکر است با توجه به خواص دارویی ارده می توان آن را در درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار داد که جهت کاهش کلسترول خون، بهبود کم خونی، جلوگیری از پوکی استخوان، یبوست، ناراحتی های پوستی، استحکام مفاصل، جلوگیری از بیماری‌ های قلبی، فشار خون، تقویت حافظه کودکان، سیستم ایمنی بدن و غیره و همچنین در طب سنتی بسیار مفید و موثر واقع شده است.

همچنین از ارده به عنوان یک میان وعده کامل در صبحانه و عصرانه می توان استفاده کرد زیرا دارای کالری و انرژی زیادی است که در سلامت و تغذیه افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

تولید و بسته بندی ارده در حجم ها مختلف و نیز در انواع برندهای متفاوت به صورت کیلویی و بسته های چند گرمی در بازار با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عرضه می شوند که نوع کیفیت و بسته بندی آن سبب شده ایمن محصول بسیار شیرین و خوشمزه به اکثر بازارهای خارجی راه پیدا کند که در امر اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تامین کننده ارده کیلویی درجه یک

تامین کننده ارده کیلویی درجه یک

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در مناطق مختلف کشور در زمینه تولید ارده و فراورده های غذایی دیگر فعالیت داشته که این شرکت ها با ایجاد نمایندگی ها و مراکز مختلف دیگر در سراسر کشور توانسته اند به عنوان تامین کننده ارده نیاز مشتریانخود را فراهم آورند.

این فراورده غذایی ارزشمند به روش مستقیم و بدون واسطه در بسته بندی های متنوع به صورت سلفون کشیده شده و دارای سیب سلامت کامل هستند که اغلب به دو روش بسته بندی شده و یا به صورت فله ای در بازار به فروش می رسند که نوع فله ای آن ارزان تر است زیرا هزینه های بسته بندی بالا می باشد.

78

  1. سلام خیلی ارده دوست دارم ومصرف کننده هستم توسط دوستم ازاین سایت سفارش دادم واقعا کیفیتش عالی

  2. سلام وقت بخیر ،توسط یکی از دوستان از محصولات شما ارده درجه یک سفارش دادم از لحاظکیفیت وکمیت عالی ،بی نظرید باتشکر

  3. ارده به عنوان یک غذای کامل برای وعده صبحانه مصرف می شود به دلیل اینکه ماده ای صد در صد طبیعی و خالص می باشد

  4. افرادی که سردی مزاج دارند پیشنهاد می شود که از ارده استفاده کنند چون از کنجد که طبعی گرم دارد استفاده شده است.

  5. جهت کاهش کلسترول خون
    جهت بهبود کم خونی
    جهت جلوگیری از پوکی استخوان، استحکام مفاصل، استخوان و دندان‌ها
    جهت جلوگیری از بیماری‌های قلبی
    جهت تامین مواد معدنی و مورد نیاز بدن ازجمله: کلسیم، آهن، روی، مس، منیزیم، فسفر
    جهت تقویت قوای حافظه
    جهت درمان بیماری‌های رحم
    بخشی از فواید ارده هستند.

  6. اغلب استفاده از ارده در فصل زمستان است و آن بدلیل اینکه خاصیت گرما وانرژی بسیاری برای فرد دارد.

  7. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید من از شما خرید کردم کیفیت محصول فوق العاده بود

  8. با سلام و خسته نباشید
    ارده با طبع گرم و خواص زیادش صبحانه کاملی هست به خصوص ارده با عسل که خودم استفاده میکنمش
    برای دوستانم ازسایتتون سفارش دادم و از کیفیت ومزه عالیش راضی بودن
    موفق باشید

  9. سلام من خرید کردم خیلی خوب بود فقط نمیدونم در چه مکانی باید نگهداری کنم ممنون

  10. سلام خسته نباشید
    ارده سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی است

  11. باعرض سلام‌ وخسته‌ نباشیدارده‌ یکی‌ ازوعده های‌ خوشمزه‌ صبحانه‌ وبسیارمقوی‌ هستش‌ که‌ درسایت‌ شماازنوع‌ درجه‌ یک‌ آن‌ پیدامیشودازسایت‌ شماتشکرمیکنم‌ بابت‌ معرفی‌ این‌ محصول‌ خوشمزه

  12. ارده خاصیت های زیادی داره پیشنهاد میکنم حتما ازش بهره ببرید میتونید مخلوط با شیره خرما و … استفاده کنید

  13. سلام وقت بخیر .من از طریق این سایت ارده خریدم چقدر عالی و باکیفیت و قیمت مناسب .ممنونم از سایت خوبتون و از مشاوران ماهر و ارده عالی .خدا به کسب و کارتون خیر و برکت بده .

  14. سلام خسته نباشید
    محصولات سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است من خرید هامو از شما انجام میدم ممنون از شما

  15. مصرف ارده برای تقویت حافظه کودکان از سوی پزشکان و کارشناسان صنایع غذایی به وفور سفارش شده است .

  16. ارده از جمله محصولات غذایی خاص است که دارای طبعی گرم و تر است و از مواد اولیه طبیعی و خالص در تولید آن استفاده شده که مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین کاملا ارگانیک و بهداشتی است.

  17. ارده می‌تواند به تامین نیازهای بدن به ویتامین‌ها و مواد مغذی در طول رژیم غذایی کمک کند.

  18. ارده در صورتی که در دوران کاهش وزن به اعتدال مصرف شود، می‌تواند تاثیر به سزایی در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

  19. ارده گزینه‌ای بسیار عالی برای تقویت اسکلت استخوانی بدن است. حتی از بروز پوکی استخوان نیز جلوگیری خواهد کرد.

  20. ارده سرشار از بسیاری از انواع ویتامین B است. به همین دلیل می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای تامین انرژی در طول ورزش و فعالیت بدنی باشد.

  21. ارده حاوی ترکیباتی است که به محافظت از کبد و کلیه‌ها تاثیر می‌گذارد. این موضوع در پی حذف سموم زائد از بدن حاصل خواهد شد.

  22. ارده شامل ترکیباتی می‌شود که می‌تواند سلامت مغز را بهبود بخشد. همچنین خطر ابتلا به بیماری‌های مربوط به اختلال در مغز، مانند آلزایمر را کاهش می‌دهد

  23. مصرف منظم و متعادل از ارده و دانه‌های کنجد، به پیشگیری از تشدید عوامل خطری برای قلب منجر می‌شود.

  24. ارده حاوی خواص آنتی اکسیدانی است که آنها به جلوگیری از آسیب رادیکال‌های آزاد می‌انجامند

  25. ارده کنجدی از طبع گرمی برخوردار است؛ بنابراین برای درمان اغلب بیماری ها که ناشی از مزاج سرد افراد می باشد، موثر میباشد.

  26. ببخشید کنجدی که استفاده شده ایرانیه ؟چون کنجد ایرانی کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به بقیه کنجدها داره وهمچنین رایحه و بوی آن امیدوارم من رو متوجه کیفیت و عمر بالای اون بکنه

    • سلام خانم شعبانی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  27. سلام و عرض ادب و احترام
    از این سایت ارده خریداری کردم خیلی خوشمزه و باکیفیت و واقعا درجه یک بود ممنونم از سایت خوبتون و مجموعه اذرین

  28. در حال حاضر بازار فروش ارده درجه یک از رونق گسترده ای برخوردار می باشد زیرا این محصول غذایی با ارزش جهت تأمین نیاز بازارهای داخلی و خارجی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد.

  29. ارده سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و حاوی انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی از قبیل: کلسیم، آهن، فسفر، منگنز، پتاسیم، روی و غیره می باشد.

  30. از ارده به عنوان یک میان وعده کامل در صبحانه و عصرانه می توان استفاده کرد زیرا دارای کالری و انرژی زیادی است که در سلامت و تغذیه افراد بسیار حائز اهمیت می باشد.

  31. باسلام ممنون ازسایت خوبی که گذاشتین چون ارده یکی ازمقوی ترین وعده صبحانه بیشتراست ودارای خواص خوب وپرانرژی

  32. کیفیت خیلی خوب داشتن و مزه خیلی خوب من خودم تقریباً هرروز استفاده میکنم انرژی کل روزو دارم و خستگی ندارم
    مصرف ارده برای رفع بیماری ها ی رحم مفید می باشدمصرف ارده از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کنددر دانه کنجد و مواد غذایی حاصل از آن آنتی اکسیدان های فراوان موجود است که وجود این آنتی اکسیدان ها از سرطان در بدن پیشگیری می کند.

  33. با سلام . میخواستم بدونم وقتی روغن کنجد میگیریم اون ته نشین هایی که بدست میاد رو میتونیم به عنوان ارده بخوریم یا نه ارده روش تولیدش فرق داره؟ممنون

  34. سلام و وقت بخیر، در صورتی که ارده با کمی شیره انگور ترکیب شود علاوه بر اینکه طعم مطلوبی خواهد داشت، انرژی بسیار زیادی را نیز تامین خواهد کرد و به همین علت می‌توان ارده را برای وعده صبحانه کودکان استفاده کرد.

  35. سلام و درود. خسته نباشید. اطلاعات مفید در مورد ارده رو در سایت مطالعه کردم. ارده خواص فراوونی داره و بعنوان میان وعده و حتی صبحانه مخصوصا برای کودکان بسیار مفیده. ارده همچنین در درمان انواع بیماری ها مورد استفاده قرار داده میشه و باعث کاهش کلسترول خون،جلوگیری از پوکی استخوان،یبوست،استحکام مفاصل،تقویت حافظه کودکان و سیستم ایمنی بدن مفید و مؤثره. از سایت شما برای ارائه ی ارده ی با کیفیت بالا بسیار متشکرم. موفق باشید.

  36. سلام.مصرف منظم و متعادل از ارده و دانه‌های کنجد، به پیشگیری از تشدید عوامل خطری برای قلب منجر می‌شود.
    از جمله مهمترین عوامل تهدید کننده سلامت قلب باید به تری گلیسیرید و کلسترول بالا اشاره کرد که مصرف مداوم ارده انرا کاهش میدهد.حتما خریداری کنید

  37. سلام وقت بخیر. ارده طبع گرمی دارد که برای صبحانه و نیاز روزانه ما را برطرف می کند.

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  38. سلام
    من همیشه به دنبال یک سایت بودم که بتونم با خیال راحت خرید کنم تا اینکه با سایت شما اشنا شدم . عالی هستین

  39. سلام وقتتون بخیر بنده مطالب باارزشتون مطالعه کردم وازاین سایت معتبر محصول ارده کیلویی خریداری کردم ارده سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و دارای انواع ویتامین و پروتئین و مواد معدنی و برای کمتر کردن دردهای عضلانی مفیدهست توصیه میکنم ازاین سایت ومحصول ارده ان خریداری کنید و لذت ببرید سلامت وتندرست باشید

  40. سلام وقتتون بخیر
    من خودم یکی از طرفدار های ارده خالص هستم و اینکه چون طب بدنم سرد هست از این محصول استفاده میکنم.
    خواص درمانی که این محصول داره”
    شامل
    .کسایی که قسط لاغری دارند
    .کمک به طب سنتی
    .انواع ویتامین ها
    و دراخر بعضی از دکتر ها میگند”
    این محصول رو برای کسانی که کم خونی،ناراحتی های پوستی،فشار خون،محکم نگه داشتن استخوان ها،یبوست،و ….دارند معرفی کرده چون عالیه?

  41. سلام وقتتون بخیر
    اینکه ارده تون ،دارای سیب سلامت هست ،دیگه خیالم راحت شد.راحت سفارش دادم.
    ممنونم از لطف و عنایت شما

  42. سلام و خسته نباشید
    ارده هاتون رو به چه قیمتی میدید؟آیا امکان سفارش جزئی هم داریم.؟
    ممنون از شما

    • سلام سمیه خانم عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند

  43. ارده کیلویی یکی از مقوی ترین محصولاتی هست که من در فصل زمستان از سایت شما خریدم و از طعم و کیفیتش بی نهایت رضایت داشتم، ارده چون طبع گرمی داره بهترین محصول خوراکی برای فصل زمستانه

  44. سلام خسته نباشید من مدت هاست که از سایت آذرین بامگاه دارم خرید می کنم و خواستم تشکر کنم از محصولات تان

  45. با سلام ممنون از توضیحات کاملتون من ارده رو برای شوهرم که مشکل معده دارن تهیه میکنم چون سردی معده رو میگیره و از این سایت سفارش دادم و راضی بودم و به موقع به دستم رسید با تشکر از عوامل این سایت

  46. با سلام من تصمیم دارم از این سایت ارده بخرم میخواستم بدونم شما فروش به صورت عمده هم دارین؟

    • سلام خانم عنایتی عزیز
      فروش فقط به صورت عمده میباشدبرای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  47. برای پیگیری سفارشات خود که از طرف شما داشتیم باید چگونه ارتباط بگیریم هنوز به دست ما نرسیده

    • سلام خانم محمدی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  48. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه آذرین.
    میشه بفرمایید که آیا ارده خراب و فاسد میشود؟

    • سلام خانم کاظمی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  49. با سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادتتان من از این سایت ارده کیلویی سفارش دادم و به موقع به دستم رسید و بعد از امتحان کردن ان بسیار از خرید خود از این سایت راضی بودم ممنون از شما و مجموعه خوبتان برای تولید چنین محصول با کیفیت و خوبی

  50. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه آذرین و بابت توزیع و پخش فروش ارده کیلویی درجه یک با کیفیت عالی و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم

  51. با سلام و وقت بخیر. قیمت هر لیتر روغن کنجد چنده؟ میشه نمونه برام بفرستید

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران با شما تماس خواهند گرفت.

    • سلام لیلا عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  52. سلام و عرض ادب خدمت تولید کنندگان محترم
    وقتتون بخیر باشه
    ارده بسیار برای بدن مفیده
    خوردن دائم ارده باعث میشه بدن همیشه گرم بمونه و همین امر باعث جلوگیری از خیلی بیماری ها میشه
    حتماً ارده رو به رژیم غذاییتون اضافه کنید

  53. سلام وقت بخیر من از این سایت ارده کیلویی درجه یک خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت ارده کیلویی درجه یک خریداری کنید.

  54. سلام و وقت بخیر . ارده از کنجد با کیفیتی تهیه میشه ؟ و این ارده در چه شهری تهیه میشه ؟ و در چه وزن هایی بسته بندی میشه ؟

  55. ببخشید چند نوع ارده موجود دارین امکانش هست اطلاعات کافی و همینطور قیمتشون رو قرار بدین و اینکه شنیدم ارده سبوس دار هم داریم اونم اگه میشه قیمت بدین ازش ممنون میشم

  56. لطفا اگر میشه درمورد موارد مصرف این روغن های کنجد توضیحاتی بدین که توی کجا و چه جاهایی میشه مصرف کرد این ها رو ممنون میشم

  57. برای داشتن یک همکاری بلند مدت جهت تجارت با شما چه شرایطی رو باید انجام بدیم تا این قرارداد رو با هم ببندیم خیلی مشتاق هستم همکار شیم

  58. سلام در فصل سرما ازخوردن ارده غافل نشوید.خواص فوق العاده ارده برای کسانیکه برای سلامتی خودشان و اطرافیانشان ارزش قائلند ازاین محصول استفاده کنند.

  59. سلام.ارده از جمله محصولات غذایی منحصر به فرد و نیز دارای طبعی گرم و تر است که از مواد اولیه طبیعی و خالص در تولید آن استفاده شده که مطابق با استانداردهای روز دنیا و همچنین کاملا ارگانیک و بهداشتی است که این یکی از مزیت های اون میباشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما