پخش کننده ارده کنجد خالص

غالباً ارده کنجد خالص به شکل نیمه مایع می ‌باشد که از کنجد نرم پوست کنده شده و کوبیده شده تهیه می گردد. روغن ارده معمولاً از آن جدا نمی باشد. غالباً از ارده کنجد بیشتر در وعده صبحانه استفاده می‌شود. این محصول انرژی مضاعفی برای تمام روز برای بدن تامین می کند.

معمولا ارده کنجد فاقد هر گونه مواد شیمیایی می ‌باشد و به صورت کاملاً طبیعی به دست می آید. باید ارده کنجد را از مراکز پخش کننده ای که کامل موازین بهداشتی را رعایت میکنند تهیه شود تا به خالص بودن و بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشید.

پخش کننده ارده کنجد خالص

ارده کنجد مفید برای تامین کلسیم

ارده کنجد مفید برای تامین کلسیم

ارده کنجد برای سلامتی بدن و تقویت انرژی آن بسیار مناسب و تاثیرگذار است. این محصول فواید دارویی و درمانی بسیار زیادی برای بدن دارد.

ارده کنجد تامین ‌کننده کلسیم مورد نیاز بدن میباشد:

غالباً دانه ‌های کنجد اگر به صورت پوست نکنده باشند دارای کلسیم زیادی می باشند. در حقیقت میزان کلسیم موجود در ارده کنجد حدود سه برابر شیر می باشد. از اینرو نقش زیادی در تامین کلسیم مورد نیاز بدن انسان دارد.

آشنایی با برخی فواید دیگر مصرف ارده کنجد:

  • تامین سلامتی قلب: مصرف ارده کنجد به کاهش دادن فشار خون بالا تری گلیسیرید بالای خون کمک زیادی میکند و در سلامتی قلب نقش بسزایی دارد خطر ابتلا به انواع بیماریهای قلبی و همچنین سکته قلبی را به طرز چشمگیری کاهش می دهد.
  • ارده کنجد ضد التهاب می باشد: مصرف ارده خطر دچار شدن به انواع بیماری های مزمن مانند دیابت سرطان و همچنین سایر بیماریهای خود ایمنی را کم میکند.
  • مصرف ارده کنجد سبب کاهش وزن و لاغری می گردد: در حالت کلی ارده کنجد داران چربی بالایی می باشد ولی به سبب داشتن مقادیر قابل توجهی از فیبر و پروتئین به کاهش اشتها افراد و پیشگیری از چاقی کمک می کند.

طبع ارده کنجد چیست؟

ارده کنجد دارای طبع گرم و تر می باشد و برای افرادی که دارای طبع سردی می باشند مصرف آن بسیار مفید می باشد.

عمده فروشی ارده کنجد خالص

عمده فروشی ارده کنجد خالص

مصرف ارده کنجد اگر بدون کنترل و بی رویه باشد سبب اضافه وزن و چاقی می گردد. از اینرو افرادی که دارای تحرک بدنی کمی هستند و ورزش نمی کنند، با خوردن این ماده غذایی دچار اضافه وزن میشوند ولی افراد لاغر که تمایل به افزودن وزن دارند می توانند از ترکیب ارده و شیره برای این امر استفاده کنند

چگونگی نگهداری از ارده کنجد:

ارده کنجد را باید در مکانی که کاملاً خشک خنک و همچنین دور از آفتاب می ‌باشد نگهداری کنید. چنانچه این ماده غذایی در معرض هوای گرم و همچنین نور خورشید قرار بگیرد چربی هایش اکسید می گردد.

جهت خرید ارده کنجد مفید و خالص به صورت عمده و با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به سایت آنلاین عمده فروشی ارده ما مراجعه نمایید و این محصول را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

ارده کنجد سرشار از ویتامین های زیر می باشد:

  • آهن
  • مس
  • ویتامین های گروه b
  • لیگنان ها
  • فسفر
  • منیزیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما