پخش عمده روغن ارده کنجد در یزد

کنجد از جمله دانه های روغنی مورد استفاده در بسیاری از صنایع می باشد که یکی از فرآورده های حاصل از آن، روغن ارده کنجد بوده و با توجه به مواد مغذی فراوان میزان مصرف آن بالا رفته است.

پخش عمده روغن ارده کنجد یزد، از هستقبال فراوانی رو به رو شده و به دلیل داشتن کیفیت های بسیار بالا، بسیاری تمایل به خرید آن ها از پخش کننده ها دارد.

پخش عمده روغن ارده کنجد در یزد

ترکیبات موجود در روغن ارده کنجد یزد

ترکیبات موجود در روغن ارده کنجد یزد

  • یکی از ترکیبات اصلی این نوع از محصولات کنجد های بدون پوست هستند و از آن جایی که پوست آن ها گرفته می شود می تواند از انواع کنجد ها مانند کنجد سفید و سیاه استفاده کرد.
  • روغن های ارده با له شدن کنجد ها در آسیاب ها تشکیل می شود و از آن جایی که تلخ است، به آن چوبک استفاده می کنند تا تلخی آن گرفته شود. اابته چوبک نباید مدت زمان زیادی در روغن بماند چرا که آن را سفت خواهد کرد.
  • روغن های ارده به دو صورت ساده و ترکیبی یافت نی شود که در نوع ساده هیچ ماده دیگری دخالت نداشته و به منظور پخت و پز استفاده می شود و در نوع ترکیبی اندکی شیره های طبیعی مانند شیره انگور و عسل هم یافت می شود که معمولا در صبحانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این نوع روغن دارای ترکیبات مواد مغذی نیز بوده که از کنجد به دست می آید و به همین دلیل به آن روغن استخوان ساز نیز گفته می شود، چرا که کلسیم موجود در آن سه برابر شیر است و می تواند آن ها را تقویت نماید.

خرید روغن ارده کنجد یزد مرغوب

خرید روغن ارده کنجد یزد مرغوب خرید روغن ارده کنجد یزد مرغوب بسیار زیاد شده و لازم است که هنگام خرید آن به برخی نکات هم توجه گردد؛

  1. این نوع روغن از آن جایی که از ارده به دست می آید شفاف نیست و رنگ کرمی دارد.
  2. کاملا روان بوده و حتی با قرار دادن در یخچال هم یخ نمی زند، چرا که روغن گیاهی غیر اشباع بوده و منجمد و سفت نمی گردد.
  3. طعم آن به طور کاملا مشخصی به کنجد شبیه بوده و در صورتی که کاملا تازه باشد، بوی روغن مانده را نخواهد داد.
  4. از این روغن نباید برای سرخ کردن استفاده کرد اما در پخت و مز و سالاد کاربرد های فراوانی دارد.
  5. در خرید آن باید توجه شود که مرکز خرید کاملا معتبر باشد، چرا که در آن صورت می تواند به اصالت محصول پی برد.

یکی از مراکز معتبر تهیه این نوع روغن کنجدی، این مجموعه تولیدی بوده که به طور کاملا مستقیمی به فروش می رسد و به این ترتیب هزینه های پرداختی به شدت کاهش یافته است.

2

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما روغن ارده کنجد قیمتش چقدره و نحوه سفارش لطفا راهنمایی کنید با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما