واحد تولید ارده شکلاتی فندقی

ارده شکلاتی فندقی یک صبحانه کامل و خوشمزه ای است که می توانید در میان وعده های غذایی خود مصرف نمایید. واحد تولید ارده شکلاتی فندقی، این محصولات را در بسته بندی های مختلفی به صورت کاملا بهداشتی عرضه نموده که شما می توانید آنها را تهیه نمایید. ارده شکلاتی دارای خاصیت های فراوانی است که برای افراد مختلف مفید بوده و می تواند یک صبحانه مقوی برای کودکان یا بزرگسالان باشد.
ارده شکلاتی ارگانیک و مرغوب، فاقد هیچگونه مواد افزودنی بوده که از کنجد، شکلات، ارده و فندق تهیه شده است.واحد تولید ارده شکلاتی فندقی

ویتامین های موجود در ارده

ویتامین های موجود در ارده ارده های تولید شده معمولا طعم زیادی نداشته که برای طعم دهی به آن بهتر است از خوراکی های شیرینی استفاده نمایند.
علاوه ترکیب انواع شیره ها با ارده، برای طعم دهی بهتر آن از شکلات های خوشمزه ای استفاده می کنند که طعم ارده را متفاوت خواهد کرد.
از انواع ارده شکلاتی می توان در میان وعده ها، یا در هنگام صبح و عصر استفاده نمود که مصرف آن باعث بهبود عملکرد اعضای بدن می شود و ویتامین ارده باعث می شود که بدن سالمتری داشته باشید.

ویتامین ها و ارزش های غذایی موجود در ارده:

  • سرشار از انواع ویتامین گروه B و A
  • کربوهیدرات
  • پروتئین، منیزیم و فسفر
  • فیبر، آهن و کلسیم
  • تیامین، چربی و کالری

ارده ها دارای مزاج گرمی هستند که بخاطر وجود مواد ارزشمند در آن، املاح ضروری بدن تأمین شده و مصرف این محصول از بروز سرطان جلوگیری کرده و کلسترول خون را کاهش می دهد.

ارده ها از کنجد آسیاب شده به وجود می آیند که هر کدام دارای طعم متفاوتی است.
کارگاه ها یا کارخانه های تولیدی که اقدام به تهیه ارده شکلاتی درجه یک می کنند، جهت شیرین کردن محصول، از مواد شیرین کننده طبیعی استفاده کرده که باعث می شود خاصیت و ارزش این خوراکی ارزشمند دوچندان شود.

شرکت عرضه ارده شکلاتی فندقی

شرکت عرضه ارده شکلاتی فندقی شرکت عرضه ارده شکلاتی فندقی توانسته با بهره گیری از تجهیزات به روز دنیا، مرغوبترین نوع ارده شکلاتی را تولید نماید که شما خریداران عزیز می توانید این محصولات را از طریق اینترنت سفارش دهید.

ارده شکلاتی در بسته بندی های پلاستیکی یا شیشه ای و در حجم های مختلف از 200 گرم تا چند کیلوگرم در بازار وجود دارد که هر کدام دارای قیمت متفاوتی است.

ارده می تواند با عسل نیز ترکیب شود که خاصیت دوچندانی خواهد داشت و با مصرف آن طعم فوق العاده ای را احساس خواهید کرد. برای طعم دهی به ارده ها از عصاره های گیاهان نیز بهره می برند تا خواص درمانی محصول نیز افزایش پیدا کند.

پس از خرید ارده شکلاتی بهتر است آن را در ظرف دربسته و دمای مناسب قرار دهید.

6

  1. با سلام و احترام ممنون از ارسال محصول ارده شکلاتی فندقی با کیفیت خیلی راضیم توصیه می کنم از این محصول سایت استفاده کنید ممنون

  2. با سلام وخسته نباشید از محصول ارده شکلاتی فندقی که خرید کرده بودم بسیار راضی هستم.مزه عالی داره امتحان ان را به شما توصیه میکنم با تشکر

  3. با سلام . ارده شکلاتی فندقی نخوردم تا حالا به نظر که خوشمزه میاد و املاح و ویتامین هایی که باید به بدن برسه رو تامین میکنه

  4. Candied chocolate flour should be very tasty. Ardeh is full of properties and when combined with chocolate, it has a unique taste. I am eager to try this taste

  5. به خاطر خاصیت فراوانی که داره توصیه میکنم خریداری کنید بخصوص کسانی که بچه هاشون صبحونه نمیخورن بسیار عالیه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما