مرکز پخش روغن کنجد سنتی 3 لیتری

روغن کنجد سنتی 3 لیتری با طعم و مزه مرغوب و با کیفیت خوب از طریق مراکز پخش در اختیار مشتریان با قیمت عمده و مستقیم قرار می گیرد.

اصولا این مراکز همواره با کیفیت ترین، تازه ترین و مرغوب ترین محصولات را روانه بازار نموده و در معرض فروش قرار می دهند. این روغن حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین ای می باشد. 

مرکز پخش روغن کنجد سنتی 3 لیتری

مراحل تولید روغن کنجد سنتی اعلا

مراحل تولید روغن کنجد سنتی اعلا برای تولید روغن کنجد سنتی اعلا  به شکل سنتی می توانید از این طریق عمل کنید. دانه کنجد باید فاقد پوست باشد تا قابلیت برشته شدن روی حرارت را داشته باشد.

دانه ها به مرور دچار حجم می شوند و روغن دهی آن ها شروع می شود سپس از روی حرارت بردارید چون به اندازه کافی روغن موجود در دانه خود را نشان داده است.

می توانید بر حسب تمایل از هر روغنی برای آن استفاده کنید. ترکیب روغن و دانه های کنجد مرحله بعدی به شمار می آید. شما می توانید به اندازه یک لیوان روغن که اضافه می کنید 1/4 از لیوان دانه های کنجد را ترکیب نمایید. 

در نهایت آن را از طریق آسیاب تبدیل به روغن می نمایید. با این روش تولید محصول شما فاقد هرگونه ناخالصی و ماده افزودنی است و کاملا سلامت می باشد. در انتها محصول بدست آمده را در یک شیشه تمیز و ضد عفونی شده و خشک بریزید و درب آن را محکم ببندید.

اما به روش صنعتی توسط دستگاه های پرس مراحل مختلف آن طی می شود.

روش پرس سرد به لحاظ حفظ ارزش غذایی این محصول ارجحیت بیشتری به نسبت پرس گرم دارد. نیاز به مراحل خاص و پیچیده ای ندارد چه سنتی و خانگی و چه صنعتی به هر صورت بحث حفظ خواص مطرح می باشد وگرنه روش تولید زیاد توفیری نمی کند.

البته به شیوه سنتی قاعدتا خاطرتان بابت سلامت محصول آسوده تر است چون خودتان در زمان تولید حضور دارید و از کم و کیف کار مطلع هستید.  

خرید روغن کنجد سنتی به صورت مستقیم

خرید روغن کنجد سنتی به صورت مستقیم خرید روغن کنجد سنتی به صورت عمده و مستقیم از طریق فروشگاه های غیر حضوری میسر می باشد.

روش عرضه کلی با حذف واسطه ها امکان خرید مرغوب و بیشتری را برای خریداران در بازار فراهم نموده مضاف بر این سود قابل توجهی نیز عاید تولید کنندگان و فروشندگان اصلی می شود. روغن کنجد که به روش سنتی تهیه می شود کاملا ارگانیک و سلامت می باشد و عاری از هرگونه مواد افزودنی است.

پخش روغن اعلا از طریق توزیع کنندگان به دست مصرف کنندگان و خریداران می رسد . این محصول با قیمت جزئی و کلی به فروش می رسد. این محصول کاملا سلامت می باشد و در بطری شیشه ای یا پلاستیکی در گرم های مختلف  به شکل بکر و فرابکر به بازار عرضه می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما