مرکز پخش حلوا ارده به صورت یک کیلویی

حلوا ارده از محصولات سنتی استان کرمان می باشد که بیشتر جهت صبحانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک میان وعده در طول روز می باشد. این محصول به صورت یک کیلویی توسط مرکز پخش آن در کشور توزیع می گردد و خریداران می توانند به آسانی آن را به دست آورند. مرکز پخش حلوا ارده یک کیلویی اقدام به پخش و توزیع این محصول در سراسر کشور نموده است و خریداران می توانند این محصول را در بسته بندی های مناسب و حجم های یک کیلویی برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند.

مرکز پخش حلوا ارده به صورت یک کیلویی

چگونه باید حلوا ارده درست کنیم؟

چگونه باید حلوا ارده درست کنیم؟ روش تهیه حلوا ارده به صورت خانگی بسیار ساده است و در روش صنعتی نیز این محصول این گونه تولید می شود با این تفاوت که از تجهیزات و امکانات روز برای این کار استفاده می گردد. برای تولید حلوا ارده به موادی همچون آرد گندم، ارده، شکر، پودر گردو، آب، محلول زعفران، گلاب، کره، پودر پسته و هل نیاز است.

ابتدا باید آرد را در تابه ریخته و آن را تحت حرارت ملایم قرار دهید تا تفت داده شود ولی رنگ آن تغییر نکند. اکنون باید به آن ارده آماده شده را اضافه کنید و به مدت حدود 5دقیقه آن را با شعله ملایم حرارت دهید. اکنون گردوی خرد شده را به این مخلوط اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید تا مخلوط همگنی به دست آید.

در ظرف جداگانه ای اقدام به تولید شربت مخصوص حلوا ارده باید کرد. ابتدا لازم است شکر و آب را با هم مخلوط کرد و روی شعله قرار داده شود وقتی دمای محلول بالا رفته باید به آن گلاب، هل و زعفران دم کرده اضافه شود و در این حالت شعله را خاموش نمود. اکنون شربت آماده شده را به محتویات ماهی تابه اضافه کنید و آن را خوب به هم بزنید تا مخلوطی خمیری شکل به دست آید در این مرحله باید آن را در داخل یخچال قرار داد تا کاملاً سفت شود و بعد از ۱۲ ساعت آن را می ‌توان به قطعات دلخواه برش داد.

بررسی قیمت روز حلوا ارده یک کیلویی

بررسی قیمت روز حلوا ارده یک کیلویی قیمت روز حلوا ارده یک کیلویی مستقیماً متأثر از قیمت مواد تشکیل دهنده آن است که از میان آنها کنجد و مواد افزودنی همچون گردو یا خلال پسته بیشترین سهم از قیمت این محصول غذایی را دارا هستند. افزایش قیمت تک این مواد می ‌تواند بر نرخ نهایی و قیمت روز حلوا ارده سوغاتی تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول مانند حلوا ارده قم می توان با مرکز پخش و توزیع آن ارتباط برقرار نموده و از قیمت روز آن باخبر شد. ارتباط با این مرکز از طریق وب سایت فروشگاهی ممکن است. این وب سایت توسط این مرکز ارائه شده است و مشخصات کامل این حلوا در آن ذکر شده است. خریداران می ‌توانند از طریق شماره تلفن و لینک شبکه های اجتماعی موجود در سایت نیز نسبت به استعلام قیمت روز این محصول اقدام کنند و در صورت تمایل سفارش آن را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما