مرکز پخش ارده تلخ مرغوب

ارده محصولی است که از کنجد در انواع مختلف آن به دست می آید منتها قبلا پوست خارجی آن را می گیرند و فقط قسمت داخلی آن برای تهیه ارده مورد استفاده قرار می گیرد. ارده به تنهایی دارای طعم تلخی است و در مصارف خانگی می تواند با شیره های مختلف ترکیب و مصرف شود. مرکز پخش ارده تلخ مرغوب اقدام به ارائه این محصول با قیمت و کیفیت بسیار مناسب کرده است و مشتریان عمده این محصول می توانند در تماس و ارتباط مستقیم با این مرکز آن را سفارش دهند.

مرکز پخش ارده تلخ مرغوب

مقدار مصرف مجاز ارده در روز

مقدار مصرف مجاز ارده در روز ارده محصولی بسیار مقوی است زیرا حاوی حداقل 50 تا 60 درصد روغن است که می تواند انرژی قابل توجهی را در بدن آزاد کند. این محصول همچنین دارای 25 درصد پروتئین است و به این ترتیب از همه فرآورده های گوشتی نیز پروتئین بیشتری دارد.

وجود مقادیر بالای دو ماده مغذی ذکر شده یعنی انرژی و پروتئین باعث ایجاد محدودیت در مصرف ارده می شود زیرا می تواند به طور مستقیم باعث افزایش وزن و یا احتمال کبد چرب، نقرس و غیره شود به همین دلیل همانند مصرف سایر مواد مغذی باید در مصرف این محصول حد اعتدال رعایت شود.

مصرف مجاز ارده باعث می شود که بتوان از همه ارزش غذایی این محصول به طور کامل استفاده کرد بدون این که ضرری برای سلامتی داشته باشد.

با توجه به مطالب گفته شده و تحقیقات انجام شده در این زمینه مصرف 40 گرم از این محصول به صورت روزانه می تواند نقش بسیار مفیدی برای سلامت داشته باشد و هم در تامین احتیاجات بدن به انرژی و پروتئین موثر باشد هم این که باعث سلامتی بدن به ویژه دستگاه قلبی عروقی شود.

بازار صادرات ارده تلخ مرغوب

بازار صادرات ارده تلخ مرغوب ارده محصولی است که در کور ما به فراوانی تولید می شود و سالانه مقادیر بالایی از آن در بازار داخلی پخش می شود. علاوه بر این این محصول به صورت ارده تلخ و در بسته بندی های مختلف برای صادرات کنندگان نیز می تواند گزینه خوبی جهت کسب سود مناسب باشد.

بازار صادرات ارده به دلیل نرخ پایین این محصول از رونق خوبی برخوردار است. خریداران این محصول می توانند به طور مستقیم این محصول را از مرکز پخش داخلی آن با قیمت ارزان تهیه کنند و به دلیل تفاوت بسیار بالای نرخ ریال ایرانی و ارز خارجی آن را به آسانی در دیگر کشورها با ارز خارجی به فروش رسانده و به این ترتیب از صادرات آن سود خوبی کسب کنند.

این محصول دارای بازار مصرف خوبی در کشورهای همسایه بوده و به ویژه در کشورهای حوزه خلیج فارس از مشتریان دایم خوبی برخوردار است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما