مرکز فروش روغن کنجد ایرانی مرغوب

به دلیل خواص بی حد و اندازه روغن کنجد ایرانی مرغوب، این محصول از فروش خوبی در بازار برخوردار است و همین مسئله سبب گردیده تا تجارت آن نیز پر رونق باشد. مرکز فروش روغن کنجد بهترین و مرغوب ترین محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران و مشتریان عمده ی این محصول قرار می دهد.

مرکز فروش روغن کنجد ایرانی مرغوب

روغن کنجد ایرانی مرغوب و کاهش فشار خون

روغن کنجد ایرانی مرغوب و کاهش فشار خون پخت و پز با روغن کنجد به جای استفاده از سایر روغن های خوراکی به کاهش فشار خون بالا و کاهش مقدار داروی مورد نیاز برای کنترل فشار خون در افراد کمک کرده است. روغن کنجد حاوی 43 درصد اسیدهای چرب اشباع نشده و 40 میلی گرم ویتامین E در هر 100 گرم روغن است. طبق تحقیقات صورت گرفته روغن کنجد در بیماران مبتلا به فشار خون بالا که از داروهای ادرار آور یا «بتا بلاکر» استفاده می کنند به کاهش فشار خون در آنها کمک شایانی کرده است.
علاوه بر این طبق تحقیقات صورت گرفته،روغن کنجد در افرادی که فشار خون بالا دارند و از داروی مسدود کننده کانال کلسیم «نیفیدیپین» استفاده می کردند، با ​​شل كردن غشاي شرياني، فشار خون در آنها را به طور چشمگیری کاهش داده است. روغن کنجد میزان کلسترول و تری گلیسیرید خون را که از عوامل ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند را کاهش می دهد.
دانه های کنجد از 15٪ چربی اشباع، 41٪ چربی اشباع نشده و 39٪ چربی غیراشباع تشکیل شده است. تحقیقات نشان می دهد که خوردن چربی های اشباع نشده در مقایسه با چربی های اشباع شده به کاهش کلسترول خون کمک کرده و خطر بیماری های قلبی_عروقی و فشار خون بالا را کاهش می دهد. روغن کنجد می تواند به کاهش عوامل خطر بیماری قلبی مانند تری گلیسیرید و سطح کلسترول بد «LDL» کمک کند. روغن کنجد سرشار از منیزیم است که  منیزیم نیز به نوبه ی خود نقش موثری در کاهش فشار خون در افراد دارد.

شرکت تولید روغن کنجد ایرانی مرغوب

شرکت تولید روغن کنجد ایرانی مرغوب فروش روغن مرغوب کنجد به صورت انبوه و با بهترین کیفیت در حال انجام بوده و نیاز عرضه کنندگان به این محصول را در سراسر کشور تامین می نماید. به طور کلی قیمت ارزان، کیفیت درجه یک و تحویل سریع و سالم روغن کنجد ایرانی در امتیازات خرید شما از این مجموعه خواهد بود.
تولید روغن کنجد امروزه توسط برند های مختلف در درجه های کیفی مختلف انجام می شود، از همین رو نیز مشتریان و خریداران باید در هنگام خرید، کیفیت محصولات تولیدی برند های مختلف را بررسی نمایند.
شرکت تولیدی روغن کنجد با دارا بودن مجوزها و گواهی های بهداشتی و استاندارد مانند: دارا بودن تاریخ تولید و تاریخ انقضا، ثبت پروانه بهداشتی و سایر مجوزات لازم اقدام به تولید مرغوب ترین روغن های کنجد در اوزان مختلف کرده است.
برای آگاهی از جزئیات قیمت ها و سفارش در حجم عمده با کارشناسان فروش ما در این سایت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما