مرکز عرضه حلوا ارده درجه یک

مرکز عرضه حلوا ارده درجه یک، به عنوان بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات ارده نمایندگی فروش ارده درجه یک و ممتاز به صورت عمده و جزئی برعهده دارد همانطور که می دانیم حلوا ارده یکی از مهم ترین و پرخاصیت ترین انواع فرآورده های که محسوب می شود.فروش حلوا ارده درجه یک از طریق نمایندگی های مجاز فروش این محصول در شهر های کشور به صورت عمده و جزئی قابل عرضه بوده و عرضه کنندگان به راحتی می توانند این محصول را تهیه کنند

مرکز عرضه حلوا ارده درجه یک

خصوصیات حلوا ارده درجه یک

خصوصیات حلوا ارده درجه یک از جمله خواص حلوا ارده برای بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جلوگیری از کسالت، ممکن است در طول روز احساس کسالت و یا ضعف در بخشی از نقاط بدن خود داشته باشید. دلیل ضعف و کسالت در بیشتر موارد این است که تمام غذاهایی که استفاده می‌کنیم دارای طبع سرد هستند و برنج که معمولاً به صورت عمده توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طبع سرد می باشد که باعث سرد شدن طبع بدن میشود. حلوا ارده با دارابودن طبع گرم می‌تواند از سردی غذاها جلوگیری نماید. اگر بعد از هر وعده غذایی مقداری کمی حلوا ارده بخورید، طبع غذا تعدیل شده و از ایجاد کسالت در بدن جلوگیری می شود.

کاهش فشار خون، ماده اصلی تشکیل دهنده حلوا ارده کنجد می باشد. کنجد دارای خواص بسیار زیاد برای بدن بوده و می تواند از بالاتر رفتن فشار خون جلوگیری نماید و در بعضی از موارد می تواند به صورت کامل فشار خون بالا را درمان نماید. پایینتر آمدن فشار خون می‌تواند از بیماری‌های مانند سکته قلبی جلوگیری نماید‌.

روش های تهیه حلوا ارده درجه یک

روش های تهیه حلوا ارده درجه یک حلوا ارده عمده خوراکی های مفید و مقوی می باشد، طرز تهیه این محصول هم به صورت سنتی و هم به صورت صنعتی و توسط شرکت های تولیدی این خوراکی تهیه می شوند.

در نوع سنتی این محصول ابتدا آرد را در تابه می‌ریزند و آن را روی حرارت ملایم تفت می دهند و پس از این که بوی خامی آن گرفته شد به آن ارده اضافه نموده و مجددا آن را هم می زنند.

پس از گذشت پنج دقیقه به آرد و ارده پودر نارگیل و گردو نیز اضافه کرده و با هم مخلوط می کنند. وقتی مواد به اندازه کافی یکدست شدند شعله را خاموش کرده و داخل ظرف جدا شربت مخصوص ارده را درست کرده و با آن مخلوط می کنند و مجدد روی شعله می گذارند و با مواد مخلوط می‌ کنند.

شربت ارده شامل آب، شکر، زعفران و گلاب بوده که با ترکیب شدن با گردو و پودر نارگیل می‌ تواند یک طعم خاص و بی نظیر را برای شما به ارمغان آورد. پس از این که این مواد به رنگ قهوه ای روشن تغییر رنگ داد زیر شعله را خاموش کرده و آن را در قالب ریخته و درون یخچال قرار دهید. پس از ۱۲ ساعت می توانید آن را به برش های کوچکتر تقسیم بندی نموده و مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما