مرکز خرید روغن کنجد سیاه ارگانیک

مرکز خرید روغن کنجد سیاه ارگانیک توانسته این محصول را به دو صورت بسته بندی و فله ای به فروش برساند. روغن کنجد یکی از قدیمی ترین روغن های گیاهی است که مصارف گوناگونی در صنایع غذایی و بهداشتی استفاده می شود. این روغن به دلیل داشتن خواص درمانی بالا بسیار پر طرفدار می باشد. و برای خوش طعم کردن غذا و تقویت حفظ سلامت پوست استفاده کرد

مرکز خرید روغن کنجد سیاه ارگانیک

آنتی اکسیدان های موجود در روغن کنجد

آنتی اکسیدان های موجود در روغن کنجد روغن کنجد حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند. و آنتی اکسیدان روغن کنحد با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند. همچنین خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدان قوی دارد و از آرتریت روماتوئید پیشگیری می کند و درد و تورم را کاهش می دهد. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از پروتئین بالا و اسید آمینه است و برای تقویت قوای عمومی بدن مفید است.
  • به دلیل داشتن منیزیم بالا با دیابت مبارزه کرده و به کاهش فشار خون و گلوکز پلاسما کمک بالایی می کند.
  • غنی از منیزیم و مس بوده و برای کاهش خون مفید و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • با تولید کلاژن به زیبایی پوست کمک می کند و باعث ترمیم پوست های آسیب دیده می شود. همچنین غنی از ویتامین B بوده و برلی تقویت ریشه مو مفید است.
  • حاوی ترکیبات ضد سرطانی مانند اسید فیتیک، منیزیم، فیتواسترول است و از سرطان پیشگیری می کند.
  • از بروز چین و چروک پوست صورت جلوگیری می کند و اثرات مضر اشعه ماواء بنفش خورشید را کم می کند. و باعث جلوگیری از ایجاد لک های پوستی می شود.
  • دارای مقادیر زیادی کلسیم و پتاسیم است به استخوان بندی کمک کرده و همین امر باعث جلوگیری از پوکی استخوان ها می شود.

عمده فروشی روغن کنجد سیاه ارگانیک

عمده فروشی روغن کنجد سیاه ارگانیک عمده فروشی روغن کنجد ارگانیک در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز فروش روغن کنجد اصل معرفی شده که بازار داخلی و خارجی را به دست گرفته است. البته باید ذکر کرده به دلیل سلامت بالا و خاصیت فراوان این روغن ارگانیک قیمت این روغن نسبته به روغن های دیگر گران تر می باشد. و مطمئن باشید قیمت بالا به ارزش غذایی و کیفیت این محصول می ارزد.

قابل ذکر است کارد فروش این مجموعه از افراد متخصص و.دارای تجربع در زمینه فروش تشكیل شده است. و با دارا بودن اطلاعات کامل و جامع در این راستا توانسته سود خوبی عاید خود و مشتری کند. باعث افتخار این مجموعه است که شما را در گروه خریداران و مشتریان وفادار و ثابت انواع روغن درجه یک کنجد قرار داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما