مرکز خرید ارده طعم دار

یکی از معتبرترین مراکز خرید ارده طعم دار کنجد با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتری با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید تا با کمک و راهنمایی آنها بتوانید محصول دلخواه را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه انتخاب و سفارش دهید و با ارسال آن به نشانی مورد نظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می گردد.

مرکز خرید ارده طعم دار

کلسیم و آهن موجود در ارده

کلسیم و آهن موجود در ارده ارده دارای ارزش غذایی بالایی است و منبع خوبی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی همچنین آنتی اکسیدان می باشد که در پیشگیری از امراض مختلف نقش مهمی دارد. آهن موجود در ارده باعث برطرف شدن کم خونی می شود و گزینه مناسبی برای کسانی است که دچار بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن می باشند همچنین برای کودکان و زنان باردار که نیاز بیشتری به این عنصر خونساز دارند،‌ بسیار مفید است. ارده منبع غنی از کلسیم است که در تقویت و استحکام استخوان‌ها بسیار مؤثر است و خطر پوکی استخوان را در سنین میانسالی کاهش می دهد.

این محصول کلسترول مضر خون را کاهش داده و در حفظ سلامت قلب و عروق نقش مهمی دارد همچنین با توجه به دارا بودن ویتامین های گروه بی در تقویت اعصاب و برطرف کردن خستگی و استرس تأثیر گذار است. مصرف ارده از پیری پوست پیشگیری می کند و باعث تقویت قوای جنسی می شود همچنین در تقویت حافظه و افزایش قدرت یادگیری در کودکان نقش مهمی دارد.

صادر کننده ارده طعم دار

صادر کننده ارده طعم دار ابن روزها شرکت صادر کننده ارده طعم دار این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی های استاندارد به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر افغانستان، عراق و حوزه خلیج فارس و … صادر می کند که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا در آنجا نیز بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد. صادرات انواع ارده علاوه بر سود مناسب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و روابط تجاری و بازرگانی ایران را با سایر کشورهای اطراف بهبود می بخشد همچنین موجب فراهم شدن مشاغل جدید در کشور می شود که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر خوبی دارد.

امروزه ارده در استان های مختلف کشور به شیوه های مختلف تولید می شود. ارده مرغوب عاری از هرگونه مواد نگهدارنده و ترکیبات غیر مجاز می باشد و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می شود. از طعم و مزه بسیار. خوبی برخوردار می باشد و به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می گردد. تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت و وزن آن بر روی بسته درج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما