مرکز تولید روغن کنجد سیاه اصل

روغن کنجد از جمله روغن هایی به شمار می رود که برای سلامت بدن بسیار مفید است و هیچگونه ضرری برای مصرف کننده ها نخواهد داشت و همواره پزشکان افراد را به مصرف آن در غذاها تشویق می کنند.

مرکز تولید روغن کنجد سیاه اصل ارائه دهنده باکیفیت ترین روغن کنجد می باشد و با فراهم کردن یک محصول اعلا و خالص و فروش آن به صورت آنلاین و مستقیم به مشتری ها، توانسته جلوی واسطه ها در بازار را بگیرد و محصول را با قیمت واقعی و ارزان به مصرف کننده برساند.

مرکز تولید روغن کنجد سیاه اصل

روغن کنجد سیاه اصل چگونه تهیه می شود؟

روغن کنجد سیاه اصل چگونه تهیه می شود؟ روغن کنجد سیاه اصل را به روش های مختلف سنتی و صنعتی تهیه می کنند که چگونگی فرآیند تولید روغن کنجد می تواند بر کیفیت محصول تاثیر به سزایی داشته باشد و بر همین اساس در این مطلب عنوان خواهیم کرد که اصولا این روغن چگونه تهیه می شود تا شما را با فرآیند تهیه آن آشنا سازیم.

روش طبیعی و سالم برای تهیه این روغن پر خواص اغلب روغن گیری از طریق پرس سرد دانه های کنجد سیاه می باشد و با این شرایط حرارت بالایی به دانه های کنجد وارد نشده و می توان اطمینان حاصل کرد که تمام خواص موجود در آن ها حفظ خواهد شد و یک روغن کاملا باکیفیت و با ارزش غذایی بالا به دست می آید.

مرحله اول که در کیفیت روغن بسیار تاثیر می گذارد، مرحله تفکیک و جداسازی کنجدها از یکدیگر است که سورتینگ نام دارند و در آن کنجدهای خراب و سایر ضایعات موجود در آن ها جدا می شوند و دانه های سالم به مرحله بعدی فرستاده خواهند شد و آن ها را با به کارگیری نوارهایی به دستگاه پرس انتقال می دهند.

در این مرحله کنجد ها تحت دمای مشخصی قرار می گیرند تا روغن گیری آن ها اتفاق بیفتد و پس از آن در قسمت فیلتر این دستگاه قرار گرفته تا روغن خالص آن از تفاله های کنجد جدا سازی شود و پس از آن روغن به دست آمده به مرحله بعدی رفته و تفاله ها نیز خشک شده و برای مصارف مختلف از جمله خوراک دام و طیور و… به فروش می رسند و پس از آن روغن فیلتر شده را در مخازنی قرار می دهند تا مورد تصفیه نهایی قرار بگیرد و به روغنی خالص و بدون مواد نگهدارنده تبدیل شود.

قیمت ارزان روغن کنجد سیاه اصل

قیمت ارزان روغن کنجد سیاه اصل قیمت روغن کنجد سیاه در بازارها متغیر است و علت اصلی آن را می توان بر اساس سطح کیفی روغن تهیه شده، نوع بسته بندی، نحوه عرضه آن و… دانست که باعث می شود شاهد نمونه های متنوعی از این روغن با بهای متفاوت باشیم و از آن جایی که همه افراد به دنبال تهیه روغنی خالص با قیمت پایین هستند، پیشنهاد می شود روش آنلاین خرید را انتخاب نمایند و از مزایای این روش استفاده نمایند.

قیمت ارزان روغن کنجد سیاه اصل از مزایای ویژه روش خرید اینترنتی محسوب می شود و دلیل آن هم عرضه مستقیم محصول توسط فروشنده اصلی آن ها می باشد که سبب شده با عدم دخالت افراد سودجو، قیمت روغن اصل با کمترین سود و بسیار ارزان تر از بازار در اختیار مشتریان قرار بگیرد و آن ها بتوانند یک روغن کنجد سیاه خالص را با بهترین قیمت به راحتی خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما