مرکز تولید روغن ارده کنجد ممتاز ارزان

امروزه روغن ارده کنجد ممتاز یکی از انواع روغن های گیاهی است که در نوع خود بی نظیر و دارای خواص شگفت انگیز است که علاوه بر ارزش غذایی از ارزش دارویی ودرمانی زیاادی برای سلامت بدن برخوردار می باشد.

البته مرکز تولید این نمونه از روغن گیاهی با ارزش آن را به صورت فله ای و بسته بندی شده طبق استانداردهای روز دنیا به طور کاملا بهداشتی و ارگانیک در حجم های مختلف با برندهای متفاوت در بازار به مشتریان خود ارائه می دهد که این تولیدات به صورت انبوه و گسترده به روش عمده و مستقیم و نیز با حذف واسطه ها ارزانتر است.

مرکز تولید روغن ارده کنجد ممتاز ارزان

انواع کارایی روغن ارده کنجد ممتاز

انواع کارایی روغن ارده کنجد ممتاز

در حال حاضر روغن ارده کنجد و روغن ارده در مناطق مختلفی از کشور با کیفیت مرغوب تولید می شوند که از جمله شهر مهم تولید روغن ارده در ایران اردکان یزد می باشد زیرا شرکت های تولید روغن ارده در اردکان یزد توانسته اند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و کنجد اصل و خالص محصولی ارگانیک و با کیفیت مرغوب را روانه بازارهای داخلی و خارجی نمایند که همواره زبانزد خاص و عام می باشد.

روغن ارده ممتاز از مهم ترین و پر مصرف ترین محصولات غذایی محسوب می شود که با توجه به خواصی که دارد بسیار مقوی و مغذی برای بدن بوده که اغلب به صورت خام مورد مصرف قرار می گیرد.

خصوصیات بارز و انواع کارایی روغن ارده کنجد این ست که این ماده غذایی دارای خواص آنتی اکسیدانی و سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی مانند: کلسیم، پتاسیم، آهن، مس، منگنز، فیبر، فسفر و غیره می باشد که در درمان انواع بیماری ها مانند: کم خونی، خستگی، حفظ سلامت قلب، تقویت پوست و مو، حفظ بهداشت دهان و دندان، تقویت استحکام سیستم استخوان بندی بدن، و بخصوص در طب سنتی بسیار پرکاربرد می باشد.

فروش ویژه روغن ارده کنجد ممتاز

فروش ویژه روغن ارده کنجد ممتاز

فروش ویژه روغن ارده کنجد ممتاز، به روش عمده و مستقیم و نیز بدون واسطه سبب شده توجه کشورهای خارجی را به خود جلب نماید و هر ساله در تعداد تناژ بالا با کیفیت عالی و قیمت مناسب در بسته بندی های متنوع به صورت استاندارد، ارگانیک و بهداشتی به کشورهای خارجی صادر شود که صادرات نقش مهمی بر تولیدات بیشتر محصول، کیفیت برتر آن، فروش و سود بیشتر و از همه مهمتر اقتصاد کشور را می طلبد.

شایان ذکر است فروش این فرآورده غذایی ارزشمند از طریق نمایندگی ها و مراکز عمده فروش و نیز شرکت های تولیدی معتبر در سراسر کشور به روش مستقیم و بدون واسطه بسیار مقرون به صرفه است که خرید به روش فله ای ارزانتر از خرید بسته بندی شده آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما