مرجع خرید روغن کنجد سیاه اصل

مرجع خرید روغن کنجد سیاه اصل با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع روغن اعلا آغاز کرد.

خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

این واحد، با توزیع محصولات به طور عمده و جزئی، و با حذف واسطه ها توانسته این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

مرجع خرید روغن کنجد سیاه اصل

مقاومت بالای حرارتی روغن کنجد

مقاومت بالای حرارتی روغن کنجد خیلی از افراد می خواهند بدانند چرا روغن کنجد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در واقع تفاوت های زیادی بین این محصول و سایر روغن های گیاهی وجود دارد که سبب تمایز آن شده است. یکی از این تفاوت ها آن است که مقاومت حرارتی روغن کنجد، به طور چشمگیری از بقیه ارقام روغن بالا تر است. نه تنها بر اثر گرم شدن نمی سوزد، بلکه خاصیت خود را نیز از دست نمی دهد. البته این موضوع به معنای نسوز بودن آن نیست و لازم است احتیاط لازم را داشته باشید.

بعضی از روغن ها، وقتی تحت تاثیر گرما قرار می گیرند، خواص خود را از دست داده و حتی دچار تغییر بو و رنگ می شوند. روغن کنجد، در هر حالت، اعم از سرد و یا گرم قابل استفاده می باشد. افرادی که دچار درد های عضلانی مانند کمر درد، آرتروز و یا دیسک کمر هستند، می توانند با خیالی آسوده مقداری از آن را درون یک ظرف فلزی ریخته و بر روی اجاق گاز قرار بدهند تا گرم شود. سپس یک تکه پنبه را به آن آغشته کرده و موضع مورد نظر را توسط آن ماساژ بدهند. خیالتان راحت باشد و نگرانی بابت کاهش کیفیت روغن نداشته باشید.

همچنین اگر به دنبال یک روغن سالم برای طبخ غذا هستید، این محصول یک انتخاب شایسته است. شما می توانید آن را گرم کرده و بر روی کته یا برنج بریزید و نوش جان نمایید. این روغن معجزه های زیادی را برای شما به همراه دارد.

فروشگاه عرضه روغن کنجد سیاه اصل

فروشگاه عرضه روغن کنجد سیاه اصل فروشگاه عرضه روغن کنجد سیاه، با سابقه‌ای طولانی و با استفاده از تجربیات نیک نیاکان خود یکی از بزرگترین عرضه کنندگان روغن در ایران محسوب می ‌شود. این مجموعه که در سال ها پیش تاسیس شده همواره سعی نموده‌ است نیروهای مخلص و متخصص و کارگران دلسوز و سخت‌کوش را گرد هم جمع نموده و با استفاده از تکنولوژی برتر و روز دنیا بهترین و جدیدترین محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید. مدیریت این واحد، با نگاه ژرف‌اندیشانه خود و با توجه به اصل مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، انواع محصولات خود را هم برای عموم شهروندان قابل دسترس نموده است. همچنین این مرکز قیمت روغن ارگانیک را بسیار مناسب در نظر گرفته است. لذا با ارائه محصولی خالص، مرغوب و ارزان، توانسته است با استقبال بی نظیر مصرف کنندگان داخلی و خارجی رو به رو شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما