مراکز فروش حلوا ارده باکیفیت

در کشور ما برخی از شهرها به تولید حلوا ارده باکیفیت صادراتی می ‌پردازند و در این میان شهرستان اردبیل به عنوان یکی از شهرستان‌ هایی است که در جهت طبخ این محصول غذایی فعالیت دارد.

هر سال گردشگران بسیاری که از این شهر بازدید می‌کنند و از این حلوا‌های بسیار خوشمزه خریداری و مصرف می‌کنند. مراکز فروش حلوا ارده باید این محصول را به صورت کاملا بهداشتی تولید و به مشتریان عرضه کنند.

مراکز فروش حلوا ارده باکیفیت

راهنمای انتخاب جلوا ارده سنتی

راهنمای انتخاب جلوا ارده سنتی

به طور کلی حلوا ارده جزو مواد غذایی بسیار مغذی می باشد که اکثرا تمایل دارند در وعده صبحانه یا عصرانه از آن استفاده کنند. مواد ترکیبی موجود در آن سبب انرژی زایی این ماده غذایی می ‌شود.

مواد تشکیل دهنده حلوا ارده به شرح زیر می باشد:

  1. ارده
  2. شکر
  3. تخم مرغ
  4. هل
  5. چوبک
  6. کنجد
  7. پسته

چگونگی انتخاب حلوا ارده سنتی:

  • سعی کنید حلوا ارده را به صورت بسته بندی شده تهیه کنید
  • از مراکزی تهیه کنید که کاملا اصول بهداشتی را رعایت می کنند
  • حتما به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید
  • از برندهای معروف تر خریداری کنید
  • به مواد ترکیبی آن توجه کنید

فرآیند تولید حلوا ارده:

جهت تهیه حلوا ارده باید دانه های کنجد به مدت ۸ ساعت از قبل خیس شود و بعد از اینکه از آب خارج می‌شود و پوست آن را به طور کامل جدا کنیم و بر اثر سایش و ضربه پوست دانه ها شکسته می‌شود. بعد از این مراحل مغز کنجد را با آب می شویند تا عاری از هرگونه نمک شود.

و پس از این مراحل برای آبگیری به بخش دیگری منتقل می‌شود و مغز کنجد را جهت خشک شدن به دیگ های دو جداره انتقال می دهند و پس از خشک شدن مغز کنجد و عملیاتی شدن آن، این ترکیب را به آسیاب انتقال می‌دهند و در آسیاب روغن از آن جدا می گردد تا بتوانند در فرایند حلوا سازی از آن استفاده کنند.

شرایط نگهداری حلوا ارده:

معمولا حلوا ارده را باید در مکانی خنک و همچنین دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. تاریخ مصرف حلوا ارده حدودا ۶ ماه پس از تولید می ‌باشد. ولی اگر حلوا ارده در مکانی مناسب مانند یخچال نگهداری شود می ‌توانیم مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنیم.

خرید عمده حلوا ارده باکیفیت

خرید عمده حلوا ارده باکیفیت

غالبا تولیدکننده ‌های حلوا ارده صادراتی بیشتر در شهرستان یزد و همچنین شهر اردکان حضور دارند. تولیدکنندگان باید حلوا را با قیمتی مناسب تر و کیفیتی بالاتر به مشتریان عرضه کنند تا همه مردم امکان خرید این محصول را داشته باشند و بتوانند از خواص بی نظیر این محصول استفاده کنند.

با توجه به نوسان قیمت مواد غذایی در بازار نمی توانیم قیمت حلوا ارده را به طور دقیق تعیین کنیم. ولی شما مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید به اینترنت مراجعه کنید. قابل ذکر است که خرید حلوا ارده به صورت عمده، سبب کاهش قیمت برایتان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما