قیمت کارخانه ای روغن ارده کنجد لیتری ارزان

روغن کنجد روغنی بی نظیر است و ما خرید این محصول مفید را به همه شما توصیه می کنیم. فروش روغن ارده کنجد لیتری در کشور بسیار پر رونق تر و پرفروش تر است و خرید آن برای مصرف کننده به صرفه تر از خرید حجم کوچک و شیشه ای آن می باشد.

خرید روغن کنجد را می توان از بیشتر عطاری ها و فروشگاه های مواد غذایی و مراکز فروش انواع روغن انجام داد و با مصرف آن از خواص آن بهره برد.

قیمت کارخانه ای روغن ارده کنجد لیتری ارزان

اطلاعات فنی روغن ارده کنجد لیتری

اطلاعات فنی روغن ارده کنجد لیتری در مورد اطلاعات فنی روغن کنجد باید بگوییم که دانه های کنجد در سه رنگ سفید, قهوه ای و سیاه وجود دارند که از هر سه دانه روغن دریافت می شود. این دانه های روغنی سرشار از پروتئین هستند و روغن کنجد بی نظیری از آن تهیه و تولید می شود.

تهیه روغن از دو روش صنعتی و سنتی صورت می گیرد که در خواص آن هیچ خللی ایجاد نمی شود. این روغن خواص بالایی دارد. مصرف کننده از این روغن در دو صورت بهره می برد, یکی به صورت استعمال و موضعی برای درمان و دیگری برای تهیه انواع خوراک و غذاهای خود.

مشخصات و خواص روغن کنجد:

  1. با استعمال این روغن به پوست, پوست از چین و چروک و التهابات و مشکلات پوستی و خستگی های پوست نجات پیدا می کند و جوانی و سرزندگی را برای پوست به ارمغان می آورد.
  2. کلسیم موجود در کنجد باعث سالم ماندن استخوان و در امان ماندن آن از دردهای مفاصل و استخوانی و از همه مهمتر پوکی استخوان می شود.
  3. کنجد حاوی مقادیر مهم برای محافظت از قلب و سلامت آن است و سبب کاهش کلسترول و کاهش فشار خون می شود.
  4. در کنجد مواد مغذی و مقادیری وجود دارد که بدن را از صدماتی که رادیکال های آزاد به آن وارد می کنند محافظت می کند که از رشد و به وجود آمدن توده های سرطانی جلوگیری می شود.
  5. موجب سلامت کبد و سم زدایی آسان کبد در بدن می شود و بدن از استرس و اضطراب و بی خوابی دور می شود.
  6. رفع مشکل آرتروز و حذف درد و ورم به دلیل وجود مس در کنجد و فرآورده های آن.

خرید روغن ارده کنجد لیتری

خرید روغن ارده کنجد لیتری روغن کنجد نیز مانند خود کنجد بسیار پرخواص و مغذی است و یک محصولی صادراتی نیز می باشد که در زمینه صادرات نیز برای کشور و فروشنگان بازرگانان بسیار پررونق است.

تولید کننده روغن کنجد این محصول با ارزش را برای دسترسی بیشتر به اقصی نقاط کشور توزیع می کند. فروش روغن کنجد طبیعی به صورت لیتری در حجم های متفاوت در بازار صورت می گیرد.قیمت روغن لیتری به نسبت روغن های کوچکتر برای مصرف کننده مناسب تر و به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما