قیمت ویژه روغن کنجد 100% طبیعی

خریداران و فروشندگان برای تهیه روغن کنجد 100% طبیعی و بسیار مفید می توانند آن را از تولید کنندگان این محصول  تهیه نمایند. زیرا با خرید مستقیم از تولید کنندگان به علت نبود دلال می توان از قیمت ویژه و ارزان روغن بهره مند و همچنین صاحب اصل جنس شد.

قیمت ویژه روغن کنجد 100% طبیعی

درمان آکنه با روغن کنجد 100% طبیعی

درمان آکنه با روغن کنجد 100% طبیعی بسیاری از دختران نوجوان و جوان از آکنه و جوشهای پوستی خود رنج می برند و خواهان زیبایی بیشتر بوده و می خواهند پوستی صاف و درخشان داشته باشند. از این روی ممکن است هنگام مراجعه به متخصصان گیاه درمانی اولین تجویز برای آنها استفاده از روغن کنجد باشد.

کنجد دانه ای بسیار مفید و پر از خاصیت است و روغن آن نیز سرشار از املاح مفید و ویتامین و پروتئین هایی است که برای بیماریهای پوستی و از جمله درمان آکنه سودمند است و با ترکیبات مفید خود باعث جوان سازی پوست می شود و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

اگر روغن کنجد طبق تجویز متخصص بر روی صورت آکنه دار مالیده شود و به آرامی و طولانی مدت ماساژ داده شود و سپس با صابون و مواد شوینده مخصوص صورت شسته شود و البته این کار به صورت مداوم و پی در پی انجام شود پس از مدتی اثر شگفت انگیز خود را بر روی پوست نمایان می کند.

مصرف روغن کنجد نیز در غذاها و یا همراه با مواد گیاهی دیگر می تواند منافذ پوست را باز کند و باعث پاک سازی و طراوت پوست شود. برخی بانوان نیز از این روغن در حمام استفاده می کنند تا روغن کنجد در اثر گرما و حرارت موجود در حمام بهتر جذب پوست شود و اثر بهتری داشته باشد.

صادرات روغن کنجد 100% طبیعی

صادرات روغن کنجد 100% طبیعی در ایران شهرهای جنوبی مانند خوزستان و یا شهرهای یزد و فارس مهد کاشت و پرورش بهترین روغن کنجد است و از این روی روغن حاصل از آن نیز دارای کیفیت اعلا و درجه یک می باشد و قیمت روغن کنجد نیز بر اساس این کیفیت تعیین می شود.

روغن کنجد ایرانی در میان شهرهای داخلی خریداران بسیاری دارد و به همه شهرهای کشور صادر می شود. روغن کنجد ناب ایرانی به دلیل طعم بی نظیر و کیفیت خوب و خالص علاوه بر شهرهای داخلی در بین کشورهای عربی و اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد و صادرات این محصول به آنها فراوان انجام می شود.

در بین این کشورها روسیه و کشور عراق از خریداران پر و پا قرص این کالای ایرانی هستند که تولید کنندگان این روغن را با طعم و رنگ و جنس عالی تولید و صادر می کنند و سود فراوانی از صادرات روغن کنجد 100% طبیعی نصیب آنها و اقتصاد کشور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما