قیمت ویژه روغن سنتی ارده کنجد اعلا

روغن ها بخش زیادی از آشپزی را تشکیل می دهند و برای بدن ضروری و مهم می باشند. روغن ها می توانند از گیاهان زیادی تشکیل شود و مدل های مختلف و متنوعی داشته باشند. یکی از جدید ترین نوع روغن ها، روغن سنتی ارده کنجد است. این روغن از دانه های کنجد به دست آمده و از نوع چربی های مفید می باشد. 

برای استعلام قیمت ویژه روغن سنتی ارده کنجد اعلا، می توان به مراکز فروش این روغن ها مراجعه کرده و انواع روغن های کنجد را در قیمت های بسیار خوب و منصفانه و به صرفه تهیه و خریداری کرد.

قیمت ویژه روغن سنتی ارده کنجد اعلا

طرز تهیه روغن سنتی ارده کنجد

طرز تهیه روغن سنتی ارده کنجد روغن سنتی ارده کنجد مستقیما از دانه کنجد تهیه می شود. در اینجا می خواهیم به بررسی مراحل تشکیل این روغن ارزشمند و خوشمزه بپردازیم:

در ابتدا مقدار گستره و زیادی از دانه های کنجد را تهیه کرده و آن ها را پاک می کنیم. ممکن است در حین چینش دانه های کنجد و یا هنگام فرآوری شدن آن ها در کارخانه ها، پوسته های اضافی و اضافات در داخل آن ها قرار گرفته باشد که باید آن ها را جدا کرد. در مرحله بعد باید دانه های کنجد را در داخل محفظه مخصوص دستگاه روغن گیری سنگی قرار داد. سنگی بودن این محفظه بسیار مهم است و باعث می شود روغن مرغوب تری تولید شود. این دستگاه با برق شهری کار می کند و کاملا ایمن است. دستگاه را روشن می کنیم تا دانه های کنجد در داخل محفظه سنگی شروع به چرخش کنند. حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم دانه های کنجد باید بچرخند. ‌پس از مدت زمان ذکر شده، دستگاه را خاموش کرده و روغنی که در محفظه زیرین دستگاه جمع شده است را استخراج کرده و در ظروف مخصوص نگه داری روغن ها می ریزیم و روغن سنتی ارده کنجد آماده است.

توزیع کننده روغن سنتی ارده کنجد

توزیع کننده روغن سنتی ارده کنجد

مرکز توزیع روغن ارده، انواع روغن های سنتی ارده کنجدی‌ را در انواع طبیعی و اسانس دار تولید کرده و در اختیار مشتریان و متقاضیان این روغن قرار می دهد. قیمت نهایی این روغن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ابنجا به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

اولین و مهم ترین عاملی که در تعیین قیمت روغن ها نقش دارد، نوع کنجد ها است. کنجد های سفید نسبت به کنجد های پخته و سیاه روغن بهتر و مرغوب تری را تولید کرده و خوش عطر تر است. عامل بعدی نوع دستگاه روغن گیری است. دستگاه های سنگی روغن مرغوب تری را تولید می کند و در نتیجه قیمت روغن آن گران تر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما