قیمت ویژه روغن ارده کنجد صنعتی

قیمت ویژه روغن ارده کنجد صنعتی، به دلیل نوسانات قیمت کنجد در بازارهای داخلی و جهانی و میزان عرضه و تقاضا متغیر است. این روغن توسط مراکز صنعتی مختلف و با فرمولاسیون متفاوت تولید می‎شود و به همین دلیل کیفیت نهایی و قیمت روغن ارده، بسته به برند تولیدی و میزان خلوص محصول متفاوت است. برای استعلام قیمت بروز روغن ارده کنجد می‌توان از طریق مرکز پخش و فروش مستقیم اقدام نمود. 

قیمت ویژه روغن ارده کنجد صنعتی

موارد کاربرد روغن ارده کنجد صنعتی

موارد کاربرد روغن ارده کنجد صنعتی

روغن ارده کنجد تولید شده به روش صنعتی در شرکتهای تولیدی مدرن و با استفاده از تجهیزات روغن گیری پیشرفته تولید می‎شود. برای تولید این روغن از کنجد مرغوب استفاده می‌شود و از حیث خلوص و کیفیت، در سطح کیفی بالایی قرار دارد. از روغن صنعتی ارده کنجد در موارد متعدد استفاده می‎شود.

عمده ترین موارد کاربرد روغن ارده کنجد صنعتی شامل موارد زیر است:

  • مصارف خوراکی و آشپزی: از روغن ارده کنجد برای مصرف خوراکی، تهیه انواع سس سالاد و سرخ کردن استفاده می‎شود. البته باید توجه کرد که این روغن برای سرخ کردن ترکیبات غذایی در حرارت بالا مناسب نیست. 
  • تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی: یکی از مهمترین کاربردهای روغن ارده کنجد تولید شده به روش صنعتی، استفاده از این روغن در تولید و تهیه انواع کرمهای ضد پیری پوست، کرم ضد آفتاب و صابون است. روغن ارده سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است که برای سلامت پوست مفید است.
  • تولید روغن ماساژ: از روغن کنجد در فرمولاسیون تولید انواع روغنهای ماساژ، کرمها و پمادهای ضد درد و پماد ضد درد عضلات استفاده می‎شود. 

تولید کننده روغن ارده کنجد صنعتی خالص

تولید کننده روغن ارده کنجد صنعتی خالص

مرکز تولید کننده روغن ارده کنجد صنعتی خالص، با استفاده از بهترین  و تازه ترین کنجد مرغوب ایرانی، روغن ارگانیک و خالص کنجد را تولید و فرآوری می‌کند. تولید انواع روغنهای طبیعی در ایران از گذشته تا کنون رواج داشته است و محصولات ایرانی از لحاظ کیفیت و درجه خلوص ممتاز هستند.

تولید روغن کنجد صنعتی در کارگاههای سنتی و کارخانجات پیشرفته صورت می‌پذیرد. محصول تولید شده به روش سنتی فاقد هرگونه مواد نگهدارنده و شیمیایی است و به همین علت هنوز هم محصولات سنتی در ایران طرفداران خاص خود را دارد.

مرکز تولید روغن کنجد در تلاش است تا با بروز رسانی تجهیزات و فناوری موجود، تولید روغن ارده را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. محصولات تولیدی این مرکز دارای تمامی استانداردهای بهداشتی و تجاری لازم است و پس از آنالیزهای تخصصی در آزمایشگاههای پیشرفته کارخانه و تایید نهایی از لحاظ خلوص در بسته بندی و حجم متنوع وارد بازار می‌شوند. این محصولات با سطح کیفی بالا و قیمت مناسب و اقتصادی به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما