قیمت فروش روغن ارده کنجد اصل مرغوب

قیمت فروش روغن ارده کنجد اصل مرغوب با توجه به عواملی مانند تغییرات نرخ ارز، تورم، شرایط اقتصادی و سیاسی و حجم بسته بندی آن متفاوت می باشد.

روغن ارده کنجد بر خلاف روغن کنجد عطر و طعم بی نظیری دارد به همین دلیل در آشپزی علی الخصوص تهیه سالاد استفاده می شود.

قیمت فروش روغن ارده کنجد اصل مرغوب

فواید کلی روغن ارده کنجد اصل مرغوب

فواید کلی روغن ارده کنجد اصل مرغوب

فواید کلی روغن کنجد اصل مرغوب شامل گزینه های زیر می شوند:

  • دارای چربی های غیر اشباع و حلقه اشباع نشده می باشد به همین دلیل مصرف آن می تواند میزان کلسترول بد خون را کاهش دهد که این به نوبه خودش می تواند برای سلامتی قلب بی نظیر باشد.
  • برای ایجاد آرامش و داشتن خوابی راحت می توانید این روغن را به کف پا و صورت خود بمالید.
  • غنی از عنصر زینک است و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند علاوه بر این زینک برای تقویت استخوان ها مفید می باشد.
  • خاصیت ملین کنندگی بالای دارد به همین دلیل برای تقویت روده ها مفید است و به رفع یبوست کمک می کند.
  • وجود آنتی اکسیدان های مختلف در آن باعث شده با رادیکال های آزاد مبارزه کند و از انواع بیماری ها مانند پارکینسون، آرتروز، بیماری های عصبی و سرطان ها پیشگیری نماید.
  • برای افزایش قدرت ایمنی بدن کودکان می توانید روغن ارده کنجد را با خمیر ارده ترکیب کنید و به عنوان بهترین مکمل غذایی برای کودک خود استفاده نمایید علاوه بر این ها برای درمان سوزش ادرار کودکان مفید خواهد بود.
  • برای رفع تنگی نفس، صفرای سوخته سودا و سرفه بی نظیر می باشد برای حفظ بهداشت دهان و دندان خود می توانید این روغن را در دهان خود بریزید و بچرخانید.

سفارش ویژه روغن ارده کنجد اصل مرغوب

سفارش ویژه روغن ارده کنجد اصل مرغوب

سفارش ویژه روغن ارده کنجد اصل مرغوب تا 50 درصد افزایش یافته است چون طعم و اثر درمانی آن باعث شده محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان پیدا کند که می توان به فواید آن برای پوست اشاره کرد به عنوان نمونه باعث تغذیه مو می شود چون دارای امگا3، امگا6 و امگا9 می باشد علاوه بر این خواص ضد التهابی و ضد باکتری دارد و می تواند به درمان آکنه کمک کند.

آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث شده رفع کننده مشکلات پوستی باشد کشور آفریقایی از روغن ارده کنجد به عنوان بهترین کرم ضد آفتاب طبیعی یاد می کنند به همین دلیل به خوبی از پوست در مقابل اشعه خورشید محافظت می نماید باعث حجم دهندگی و چاقی صورت می شود به درخشان شدن پوست کمک می کند و روندی پیری صورت را به تاخیر می اندازد و همین باعث شده فروش روغن اصل ارده کنجد افزایش یابد.

شما عزیزان می توانید روغن ارده کنجد اصل را با بهترین مرغوبیت و قیمت از مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما