قیمت خرید روغن کنجد اصل عمده

دانه های گیاه کنجد که از زمان های بسیار قدیم (بیش از 7000 سال پیش) تا به امروز در هند، پاکستان، آسیای میانه، چین، کشورهای مدیترانه ای کشت می شده است، نه تنها به عنوان چاشنی آشپزی بلکه به عنوان خام نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. روغن کنجد اصل عمده، که دارای بسیاری از خواص مفید است، در حال حاضر به طور گسترده ای در طب و لوازم آرایشی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین قیمت خرید روغن کنجد اصل عمده را از ما بخواهید.

قیمت خرید روغن کنجد اصل عمده

ارزش غذایی روغن کنجد چقدر است؟

ارزش غذایی روغن کنجد چقدر است؟ روغن کنجد معطر، غنی از مواد مغذی، تصفیه نشده مدت زیادی است که به عنوان یک ماده سنتی در غذاهای هندی، ژاپنی، کره ای، چینی و تایلندی استفاده می شود (لازم به ذکر است که قبل از ظهور روغن بادام زمینی، این روغن دانه کنجد بود که اغلب در هند برای پخت و پز استفاده می شود). در آشپزی عجیب و غریب آسیایی، روغن کنجد، به خصوص با موفقیت همراه با عسل و سس سویا، اغلب در تهیه پلو، غذاهای دریایی، شیرینی های سرخ شده و شرقی، گوشت و سبزیجات، گوشت و سالاد سبزیجات استفاده می شود.

ارزش غذایی روغن بسیار بالا است. فقط چند قطره روغن کنجد می تواند طعم اصلی و عطر و بویی منحصر به فرد به غذاهای مختلف آشپزی بدهد. سوپ، غذاهای گوشت گرم و ماهی، سیب زمینی له شده، غلات، غذاهای جانبی غلات، گندم، پنکیک، پنکیک، کیک های خانگی. برای کسانی که عطر روغن کنجد تصفیه نشده را بسیار شدید می دانند، توصیه می کنیم هنگام استفاده از این محصول برای استفاده در آشپزی، آن را با رایحه ملایم کره بادام زمینی مخلوط کنید.

روغن کنجد تصفیه نشده برخلاف سایر روغن های خوراکی (کاملینا، خردل، آووکادو) برای سرخ کردن مناسب نیست؛ توصیه می شود این محصول گیاهی را فقط قبل از سرو به غذاهای گرم اضافه کنید. روغن کنجد با داشتن ارزش غذایی و انرژی بالا، که با محتوای بالای چربی ها و پروتئین های گیاهی قابل هضم مشخص می شود، می تواند با موفقیت به عنوان یک جز اساسی از غذاهای رژیمی و گیاهی استفاده شود.

فروشنده بزرگ روغن کنجد اصل عمده

فروشنده بزرگ روغن کنجد اصل عمده مجموعه ما فروشنده بزرگ روغن کنجد اصل عمده در کل کشور ایران می باشد. روغن کنجد با فشار دادن سرد از دانه کنجد بدست می آید. روغن تصفیه نشده، که از دانه های کنجد بو داده تهیه می شود، دارای رنگ قهوه ای تیره مشخص، طعم شیرین مغذی غنی و عطر و بوی قوی است (در مقابل روغن کنجد زرد روشن حاصل از دانه های کنجد خام، که طعم و بوی کمتری دارد). به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان های طبیعی (و به ویژه کنجد)، روغن کنجد در برابر اکسیداسیون بسیار مقاوم است و ماندگاری بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما