قیمت جدید روغن ارده کنجد سنتی اصل

یکی از روغن های گیاهی ممتاز و اعلایی که گنجاندن آن در سبد غذایی، پر از فایده خواهد بود، روغن ارده کنجد سنتی است که از سری محصولات بسیار خالص همراه با خواص عالی به شمار می آید. در حقیقت یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توان سلامت بدن را بیمه کرد، مصرف همین نوع روغن ها خواهد بود. اکنون برای سفارش عمده روغن کنجد و یا استعلام قیمت روغن سنتی کنجد اصل می توانید از مسیر مطمئن وارد شوید.

قیمت جدید روغن ارده کنجد سنتی اصل

ارزش غذایی روغن ارده کنجد سنتی

ارزش غذایی روغن ارده کنجد سنتی با توجه به اینکه پارازیت های ناشی از پیشرفت فناوری بر زندگی سیطره یافته و خواه ناخواه با آنها حتی به صورت نامحسوس روبرو خواهیم شد، لذا باید به دنبال راه هایی برای کنترل و یا کاهش اثرات این نوع پارازیت ها بود، یکی از آنها استفاده از مواد غذایی سالم و طبیعی است.

مواد غذایی بیشترین نقش را در سلامتی داشته و کیفیت زندگی را تا حد زیادی تعیین خواهند کرد، از همین رو تا حدالامکان باید از محصولات غذایی ای استفاده کرد که سلامتی را به مخاطره نینداخته و اثرات منفی حاصل از فناوری را نیز خنثی نمایند.

اما یکی از محصولاتی که در رده مواد غذایی سالم قرار گرفته و نسبت به مصرف آن باید اقدام جدی کرد، روغن ارده کنجد سنتی است که از ارده کنجد حاصل آمده و سرشار از خاصیت برای بدن می باشد، از این روغن برای پخت و پز، سالاد و … استفاده شده و در دمای معمولی هم حداقل تا 12 ماه سالم باقی خواهد ماند.

در ادامه لازم است تا با ارزش غذایی روغن ارده نیز آشنا شوید که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. یک قاشق از این روغن معادل با 120 کیلو کالری انرژی خواهد بود.
  2. همچنین در این مقدار، به میزان 14 گرم چربی، البته از نوع سالم آن وجود دارد.
  3. ویتامین E به وفور در این روغن یافت می شود.
  4. ویتامین های گروه B نیز در روغن کنجد موجود می باشند.
  5. ترکیباتی مثل منیزیم، فسفر و کلسیم هم به مقدار زیاد در روغن کنجد دیده می شوند.

خرید روغن ارده کنجد سنتی ارزان

خرید روغن ارده کنجد سنتی ارزان هم اکنون فرصتی بسیار عالی برای شما خریداران فراهم آمده تا بتوانید به خرید روغن ارزان کنجد پرداخته و یک خرید کم هزینه و سودمند را تجربه نمایید.
روغن هایی که برای انتخاب موجود می باشند، نه تنها از بابت قیمت، کاملاً متناسب با نیازتان خواهند بود، بلکه از لحاظ کیفیت نیز در رده ممتاز قرار داشته و از هر جهت می‌توانید به آنها مطمئن باشید.

در آخر بهتر است با دو نمونه از رایج ترین نوع روغن ارده کنجد بر حسب میزان حرارت آشنا شوید:

  • روغن ارده کنجد 210 درجه: قابلیت تحمل حرارت تا مقدار مشخص شده و مناسب برای انواع غذاهای سرخ کردنی و پخت و پز.
  • روغن ارده کنجد 230 درجه: قابلیت تحمل حرارت تا 230 درجه و با مصارف مشابه محصول قبل.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما