فروش کلی ارده شکری محلات

ارده شکری یا همان حلوا شکری یکی از خوراکی هایی است که از کنجد سفید پوست کنده گرفته می شود و از خواص بسیار زیاد و مقوی برخوردار است تولید کننده ارده شکری محلات را به صورت کلی و عمده در اختیار تمام متقاضیان این محصول با کیفیت و عالی قرار می دهد تا مصرف کنندگان این کالا بتوانتد با قیمتی مناسب از ارده شکری خریداری و استفاده کنند.

فروش کلی ارده شکری محلات

مواد معدنی فراوان ارده شکری

مواد معدنی فراوان ارده شکری ارده در واقع ساییده شده کنجد سفید پوست کنده است که بدون هیچ تغییری و فقط با جدا کردن پوسته های کنجد از آن به دست می آید ارده محصولی گس است و به تنهایی نمی توان از این ماده غذایی با کیفیت استفاده کرد و حتما با اضافه کردن شیره و یا عسل می توان از این خوراکی مرغوب استفاده کرد.

اما کنجد و یا ارده از دانه های روغنی محسوب می شود که دارای روغنی پر خاصیت است که به هیچ عنوان سبب چاقی نشده و حتی کمک به تناسب اندام نیز می کند کنجد دارای مقدار قابل ملاحظه ای کلسیم و فسفر است که هر دوی این مواد برای رشد استخوان و تقویت دندان و لثه و هم برای مغز انسان بسیار مفید است به همین علت برای همه خصوصا کودکان بسیار مفید و موثر است.

روی و آهن از مواد معدنی ارده به شما می آیند که برای کمک به رفع کم خونی بسیار مفید فایده است و استفاده از آن در طویل مدت می تواند باعث بهبود اثرات کم خونی شود از دیگر مواد می توان به فیبر بالایی که در ارده وجود دارد اشاره کرد.

مرکز پخش ارده شکری محلات

مرکز پخش ارده شکری محلات تولید کننده ارده شکری محلات را از بهترین انواع کنجد مقوی و تازه در انواع مختلف پسته ای، بادامی و … تولید کرده و این خوراکی با ارزش غذایی بالا را در انواع وزن در بسته بندی قرار داده و این محصول با کیفیت را در مراکز فروش معتبر و در فروشگاه های بزرگ توزیع کرده تا این خوراک مقوی به آسانی در دسترس تمام خانواده ها باشد.

مرکز پخش ارده بعد از تحویل گرفتن این کالا آن را به صورت گسترده و با قیمتی بسیار مناسب در تمام مراکز توزیع و پخش می کند اما اگر شما مایل به دریافت انواع طعم های این کالا با قیمتی مناسب تر را دارید بهتر است کالا را بدون حضور واسطه و به صورت مستقیم تهیه فرمایید.

اگر ارده شکری محلات را به صورت عمده و کلی نیاز دارید خرید خود را نیز به صورت عمده انجام داده تا از نازلترین قیمت تعیین شده یعنی قیمت خرید پایه مشخص شده بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما