فروش مستقیم روغن کنجد سیاه ارگانیک

گیاه کنجد یکی از گیاهان دارویی می باشد که خاصیت دارویی بسیار بالایی دارد و برای درمان بیماری های زیادی مناسب است، از گیاه کنجد دانه های کنجد تولید می شود که کاربرد خوراکی و دارویی زیادی دارد، کنجد بیشتر در مناطق گرم و معتدل مانند شهر های استان بوشهر و خوزستان رشد می کند و یکی از محصولات صادراتی کشور به دیگر کشور ها می باشد. از دانه کنجد، روغن کنجد سیاه ارگانیک تولید می ‌شود که محبوبیت بسیار زیادی هم دارد.

فروش مستقیم روغن کنجد سیاه ارگانیک

طبع روغن کنجد سیاه ارگانیک چیست؟

طبع روغن کنجد سیاه ارگانیک چیست؟ طبع روغن کنجد سیاه ارگانیک گرم می باشد، در روغن کنجد مقدار زیادی مواد معدنی و ویتامینی وجود دارد که همین عوامل باعث شده که روغن کنجد طبعی گرم داشته باشد، یکی دیگر از عوامل گرم بودن طبع روغن کنجد سیاه، وضعیت منطقه ای می باشد، از آن جا که کنجد در آب و هوای تابستانه و گرم جنوب تولید می شود دارای طبعی گرم می باشد و برای افراد که طبع سودایی و بلغمی دارند بسیار عالی می باشد.

روغن کنجد دارای خاصیت های زیادی از لحاظ درمانی و خوراکی می باشد، در روغن کنجد سیاه مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد، که برای درمان بیماری های عفونی و پوستی مانند :اگزما و خشکی پوست بسیار موثر می باشد و می تواند این بیماری ها را به خوبی درمان و مداوا کند.

روغن کنجد سیاه برای درمان درد مفاصل، درمان درد ماهیچه ها، درمان خارش های موضوعی بسیار عالی است و در طب سنتی از آن به عنوان روغن درمانی و مالشی استفاده می شود.روغن کنجد فواید زیادی دارد و برای تقویت موی سر، تقویت ریشه مو، تقویت پیاز مو و تقویت سلول های پوستی بسیار عالی و مفید است، از روغن های کنجد سیاه برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد.

خرید روغن کنجد سیاه ارگانیک عمده ای

خرید روغن کنجد سیاه ارگانیک عمده ای فروش روغن کنجد سیاه بستگی به عواملی زیادی دارد، فروشگاه های زیادی هستند که روغن های کنجد با کیفیت را برای فروش از شرکت های بزرگ و تولیدی ها تهیه می کنند و به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند.

برای خرید روغن کنجد باید به نکات مهمی مانند، نوع روغن، کاربرد روغن، کیفیت روغن، نوع بسته بندی توجه کرد، قیمت این روغن ها به عوامل مختلفی از قبیل، هزینه باربری، هزینه تولید هزینه بسته بندی بستگی دارد، هم چنین هزینه حمل و نقل نیز بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد و باعث افزایش قیمت نهایی می شود.

شرکت های صنعتی و صادراتی زیادی هستند که این روغن ها را با بهترین نوع بسته بندی به دیگر کشور های خارجی صادر و عرضه می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما