فروش مستقیم روغن کنجد ایرانی

روغن کنجد از فرآورده های مهم دانه های کنجد می باشد که به صورت مالشی و خوراکی در غذاها و انواع سالادها مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان این روغن را با درجه خلوص بالایی در بسته بندی های مدرنی به صورت مستقیم به فروش می رسانند. حذف واسطه در قیمت خرید این محصول اثری عالی داشته و با قیمتی ارزانتر از طریق این سایت به فروش می رسد. روغن کنجد ایرانی در دنیا شناخته شده می باشد.

فروش مستقیم روغن کنجد ایرانی

ارزش غذایی روغن کنجد چقدر است؟

ارزش غذایی روغن کنجد چقدر است؟ آیا می دانید ارزش غذایی روغن کنجد چقدر است؟ اگر از ارزش غذایی این محصول آگاهی داشته باشید حتما این روغن را در غذاهای خود استفاده خواهید نمود. روغن کنجد برخلاف انواع روغن های تراریخته هیچ ضرری برای بدن ندارد و حتی برای سلامتی قلب و عروق نیز مناسب می باشد. ارزش غذایی روغن کنجد با روغن های دیگر قابل قیاس نمی باشد.

هر گرم از این روغن حاوی مقادیر زیادی از انرژی، کربوهیدرات، چربی، کلسیم، منگنز، آهن، روی، مس و …. می باشد که وجود هر کدام از این ها برای بدن الزامی می باشد. روغن کنجد برای زیبایی پوست و مو نیز بسیار عالی عمل می کند و افرادی که دوست دار ابروی پر پشت هستند می توانند با این روغن ابروی خود را ماساژ داده تا افزایش رشد موی ابرو را به خوبی مشاهده کنند.

پروتئین یکی از مواد مهمی است که بدن برای اینکه بتواند سالم و سرحال باشد تا کارهای روزانه خود را انجام دهد نیاز دارد این میزان پروتئین را می تواند در این روغن یافت کند و آن را با غذای خود میل کند. روغن کنجد بیشتر جنبه درمانی دارد زیرا دارای طبعی گرم است که برای بدن مفید می باشد.

همانطور که می دانید کنجد حاوی مقدار زیادی از کلسیم است که برای استخوان سازی و سلامت دندان اهمیت زیادی دارد پس مصرف روغن کنجد را برای سلامت استخوان ها فراموش نکنید.

واحد تولید روغن کنجد ایرانی

واحد تولید روغن کنجد ایرانی تولید روغن به روش های مدرنی با دستگاه های مکانیزه دنیا با بهترین روش صورت می پذیرد در واحد تولید روغن بهترین دستگاه ها و فرآیند تولید روغن را مشاهده خواهید کرد. روش تولید روغن به این صورت است که دانه های کنجد را در ابتدا کمی تفت می دهند تا رنگ ان تغیر کند و بعد به وسیله حرارت و فشار وارده روغن گیری را آغاز می کنند.

واحد تولیدی برای اینکه روغن را به مشتری عرضه مند برترین بسته بندی را با رعایت اصول بهداشتی در نظر گرفته است و آن را با بهترین مارک و برند به مشتریان خود عرضه می نماید. قیمت این روغن در این تولید نسبت به بازار ارزانتر بوده و مشتری برای خرید در هر ساعت از شبانه روز می تواند اقدام کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما