فروش مستقیم روغن کنجد اصل ارزان قیمت

روغن کنجد اصل ارزان قیمت را از ما مطالبه و خریداری نمایید. این محصول در قالب عمده و مستقیم با کیفیت و طعم و مزه بسیار خوب در بسته بندی کیلویی از طریق فروشگاه های غیر حضوری به فروش می رسد.

این محصول بسیار شفاف و کاملا ارگانیک می باشد و به لحاظ کیفیت مرغوب و برند معتبر جزو پرفروش ترین محصولات موجود در بازار است. این روغن منبع غنی امگا می باشد.

فروش مستقیم روغن کنجد اصل ارزان قیمت

مشخصات فنی انواع روغن کنجد اصل

مشخصات فنی انواع روغن کنجد اصل پرس سرد یکی از روش هایی است که برای تولید روغن کنجد استعمال می شود این محصول در حالت طبیعی از بوی ملایم و آرامی برخوردار است و به لحاظ رنگی نیز زرد است و متمایل به طلایی که کم و بیش تشخیص آن بر همگان محرز است.

روغن های تصفیه شده فاقد بو هستند. حرارت و گرمای زیاد از کیفیت و مرغوبیت آن نمی کاهد و قابلیت تغییر رنگ در آن وجود ندارد. این محصول خواص مفید بسیاری دارد و برای امراضی چون چربی بالای کبد، قلب، آرتروز، دردهای مفصلی و….نافع می باشد.

این محصول اگر به صورت اصل به مشتریان ارائه شود صد البته قیمت ارزانی نخواهد داشت و همین مشخصه می تواند به مشتری کمک شایان توجهی کند. چون کیفیت متناسب با قیمت است.

برندی که این محصول را ارائه می دهد بسیار حائز اهمیت است و به طور قطع و یقین برند شرکت های تولیدی معتبر همواره محصولات را با کیفیتی مرغوب عرضه می کنند چون مشتری مداری جزو اصول کاری آنان به شمار می آید. بسته بندی هم جزو عواملی است که می تواند مرغوبیت یا عدم آن را برای مشتریان محرز کند.

صادرات روغن کنجد اصل ارزان قیمت

صادرات روغن کنجد اصل ارزان قیمت صادرات روغن کنجد اصل ارزان قیمت با کیفیتی بسیار خوب، کاملا شفاف و عاری از هر گونه ماده افزودنی در قالب عمده و مستقیم به کشورهای خارجی انجام می شود.

این محصول به دلیل اینکه از خواص بیشماری برخوردار است قابلیت مصرف به عنوان خوراکی و درمانی و دارویی دارد و بسیار پرفروش و پرطرفدار است. صادرات روغن اصل در حجم انبوه و با کیفیتی عالی و بسته بندی مرغوب توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود.

فروش روغن کنجد با قیمت جزئی و کلی در بازار امکان پذیر است. اصولا تولید این محصول به شکل بکر و فرابکر صورت می گیرد. ارز آوری قابل ملاحظه ای از فروش این محصول به سوی کشور سرازیر می شود.

در صورتی که تمایل به خرید این محصول با قیمتی که مقرون به صرفه است دارید پیشنهاد می کنم با سایت ارتباط بگیرید و از درجات کمی و کیفی این محصول و قیمت نهایی آن مطلع شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما