فروش مستقیم روغن ارده کنجد خالص

در کشور ایران به دلیل داشتن شرایط آب، هوایی و اقلیمی که وجود دارد، برخی از کشاورزان دست به کاشت انواع دانه ها زده اند. که یک نوعی از این دانه ها کنجد می باشد. به دلیل آن که از دانه کنجد اصل، روغن ارده کنجد خالص نیز تهیه می شود، و مصرف روغن ارده کنجد خالص به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، بسیار پرطرفدار می باشد، فروش مستقیم روغن ارده کنجد خالص به صورت گسترده در سراسر کشور امکان پذیر است.

فروش مستقیم روغن ارده کنجد خالص

مشخصات روغن ارده کنجد باکیفیت

مشخصات روغن ارده کنجد باکیفیت در صورتی که جزء آن دسته افرادی هستید، که مصرف روغن ارده کنجد خالص را در رژیم غذایی خود قرار داده اید. برای خرید بهتر است، از مشخصات روغن ارده کنجد باکیفیت اطلاعاتی داشته باشید. در این مطلب ما قصد داریم به طور مختصر توضیحاتی به شما ارائه دهیم.

  • در مشخصات روغن ارده، به این نکته می توان اشاره کرد، که روغن باید بسیار خالص و با کیفیت باشد. در صورتی که از کنجد ارگانیک در تهیه روغن استفاده شده باشد، در این نوع روغن بو و طعم دل انگیزی دیده می شود، همچنین رنگ آن به صورت زرد روشن و از شفافیت بالایی برخوردار است. و دارای غلظت فراوانی نیز می باشد.
  • از روغن ارده کنجد خالص در پخت و پز، درون سالاد و یا غذاهای سرخ کردنی استفاده می شود. و به دلیل چربی های مفید و اشباعی که در آن وجود دارد، استفاده از آن برای افرادی که دچار بیماری قلبی و یا فشار خون بالا هستند، مانعی ندارد. در این نوع روغن ویتامین و مواد مغذی فراوانی وجود دارد. تا از مبتلا شدن بدن به بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید.

پخش کننده روغن ارده کنجد خالص

پخش کننده روغن ارده کنجد خالص به دو شکل سنتی و یا صنعتی افراد بسیاری مشغول تهیه روغن ارده کنجد خالص می باشند. این افراد تلاش می کنند تا کنجد را به صورت بی واسطه از کشاورز خریداری نمایند، و پس از تولید و بسته بندی به عنوان پخش کننده روغن ارده کنجد خالص بازار را در دست گیرند.

به دلیل آن که وجود افراد دلال و سودجو در این کار بسیار دیده می شود، که روغن را به صورت تقلبی و با قیمتی بالاتر در بازار به فروش می رسانند. در صورت خرید از پخش کننده روغن، در کیفیت، خالص بودن و قیمت به شما اطمینان خاطر داده می شود.

با وجود آن که تهیه روغن ارده کنجد خالص در کشور امکان پذیر است، قیمت آن بسیار متفاوت می باشد. که قیمت نهایی بر اساس کیفیت، درجه، اندازه و نوع بسته بندی تعیین می شود. در زمان خرید روغن ارده کنجد خالص بر روی بسته تاریخ مصرف، تاییدیه وزارت بهداشت و نشان استاندارد را حتماً چک نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما