فروش عمده روغن کنجد بکر

در سال های اخیر، استفاده از روغن های گیاهی همچون کنجد برای پخت و پز و همچنین به عنوان یک طعم دهنده برای مواردی همچون سالاد با استقبال بالایی روبرو شده است. کنجد یک دانه بسیار شگفت انگیزی است که روغن آن علاوه بر طعم عالی، برای سلامت ارگان های بدن همچون پوست و مو بسیار کارساز و موثر می باشد. روغن کنجد بکر اصل و کاملا طبیعی در برندهای معتبر و بسته بندی های متنوع و بهداشتی به دست مشتریان می رسد.

فروش عمده روغن کنجد بکر

طلایی و شفاف بودن روغن کنجد

طلایی و شفاف بودن روغن کنجد

برای یک آشپزی خوب استفاده از محصولات غذایی باکیفیت همچون روغن کنجد از تأثیر بسیار شگفت انگیزی برخوردار می باشد. در چند سال اخیر با کم شدن فعالیت بدنی افراد به دلیل زندگی های شهری و همچنین بالا رفتن بیماری های قلبی و عروقی، استفاده از روغن کنجد بسیار گسترش یافته است.

بهتر است بدانید که روغن کنجد به شکل مایع می باشد و مانند روغن های دیگر باید در هنگام خرید، از اصل بودن آن آگاهی کامل داشته باشیم.

شفاف بودن روغن کنجد و همچنین رنگ طلایی آن یکی از موارد مهم در شناسایی اصل بودن این محصول غذایی مهم می باشد. نکته قابل توجه این می باشد که روغن کنجدی که در آن هیچگونه ناخالصی وجود ندارد، رنگ آن شفاف و طبیعی است.

از دیگر نشانه های بکر و اصل بودن روغن کنجد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بوی مطبوع و دلپذیر روغن
  • پایدار بودن روغن در برابر حرارت و بو ندادن آن در هنگام حرارت دیدن
  • تغییر حالت روغن در برابر هوای سرد، یعنی سفت شدن آن در دمای کمتر از ده درجه

تامین کننده روغن کنجد بکر

تامین کننده روغن کنجد بکر

بهتر است بدانید که روغن کنجد به ملکه روغن ها مشهور است. کنجد در کشور ما به خوبی کشت می شود و به همین دلیل کارخانه های روغن گیری این دانه خوش طعم، به صورت بزرگ و کوچک مشغول به تولید این محصول مشغول هستند.

تامین کننده روغن کنجد و اصل این محصول را از بهترین دانه ها تهیه می کند. روغن کنجد اصل بدون بو دادن دانه های کنجد به دست می آید و به همین دلیل از خواص بیشتری نسبت به بو داده آن برخوردار است.

روغن بکر کنجد دارای ارزش غذایی بالایی است که سرشار از ویتامین E، پتاسیم و اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد که برای موارد زیر بسیار حائز اهمیت است:

  • کاهش فشار خون
  • جلوگیری از سفید شدن مو
  • مبارزه با افسردگی و استرس
  • جلوگیری از دیابت

جالب است بدانید که روغن کنجد به غیر از مصرف خوراکی به صورت غیر خوراکی و برای استعمال خارجی برای مواردی همچون از بین چروک ها، التیام زخم ها و … بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما