فروش روغن کنجد بکر کاملا طبیعی

روغن کنجد یکی از محصولات بسیار با کیفیت و پرخاصیت که امروز جایگزین روغن‌های دیگر شده است. این روغن کاملا ارگانیک و طبیعی است و توسط افراد ماهر و متخصص تشکیل شده است. قیمت روز روغن بسیار مناسب‌تر است سایر روغن ها  می باشد. فروش روغن امروزه  به آسانی صورت می گیرد و مانند گذشته زمان‌بر نیست در ادامه می خواهیم شما را با فروش روغن بکر و فرابکر و قیمت روز روغن کنجد بکر  صادرات آشنا کنیم.

فروش روغن کنجد بکر کاملا طبیعی

روغن کنجد بکر و فرابکر چه تفاوتی دارند؟

روغن کنجد بکر و فرابکر چه تفاوتی دارند؟ روغن کنجد بکر و فرا بکر  با هم تفاوت‌های بسیاری دارد. تشکیل روغن کنجد بسیار سخت می باشد و بعد از برداشت دانه های کنجد و جداسازی آن ها از پوست اصلی آن ها را در مرحله له  کردن به حالت خمیری شکل تبدیل می کنند و سپس روغن آن ها را خارج می‌کند. این محصول به دو دسته فرابکر و  بکر تبدیل می شود  این روغن اگر بر روی آتش قرار نگیرد  قابل پخت نیست و از آن بر روی سالاد، سبزی و دسرهای مختلف استفاده می شود.

وقتی که این روغن ها با حرارت زیاد جوشانده شود از آن به عنوان روغنی برای پخت و پز و سرخ کردن استفاده می کنند. هر چه قدر دارای رنگ و بوی بیش تری باشد طعم و عطر قوی تری می دهد این محصول خاصیت اسیدی بالایی دارد با مخلوط کردن روغن های بکر کنجدی با روغن های فرابکر کنجدی روغن معمولی بدست می آید.

این روغن ها خواص بسیاری دارد از جمله این که:

  1. کلسترول  بدن را کم می کند.
  2. فشار خون را در افراد که فشار خون بالایی دارند کنترل می‌کند.
  3. از انواع سرطان ها جلوگیری می کند.
  4. از انواع بروز سکته های قلبی و مغزی جلوگیری می‌کند.
  5. برای کسانی که در ژن آن ها آب مروارید وجود دارد بسیار مفید است زیرا از مبتلا شدن به آب مروارید جلوگیری می کند.
  6. به دلیل ویتامینی فراوانی که دارد برای لطافت و شفاف سازی پوست بسیار مناسب می باشد .
  7. از بیماری های مختلف جلوگیری می کند.
  8. همچنین بسیاری از بیماری ها مثل یبوست، آرتروز، پوست، خشک و غیره را خوب می کند.

قیمت روز روغن کنجد بکر صادراتی

قیمت روز روغن کنجد بکر صادراتی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تهیه روغن کنجد علاقه دارید و نمی دانید که این محصول را چگونه تهیه کنید ما به شما تهیه روغن کنجد صادراتی را پیشنهاد می کنیم. این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد به خارج ایران صادر می‌شود. نحوه خرید و سفارش این محصول بسیار آسان است برای خرید این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و از طریق سامانه اینترنتی ما این محصول را سفارش دهید  تا در کم ترین زمان  با قیمتی استثنایی برای شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما