فروش روغن طبیعی کنجد گالنی

روغن کنجد روغنی بی نظیر است و ما خرید این محصول مفید را به همه شما توصیه می کنیم. دانه های کنجد در سه رنگ سفید, قهوه ای و سیاه وجود دارند که از هر سه روغن دریافت می شود. خرید روغن کنجد را می توان از بیشتر عطاری ها و فروشگاه های مواد غذایی و مراکز فروش انواع روغن انجام داد و با مصرف آن از خواص آن بهره برد.

فروش روغن طبیعی کنجد به صورت گالنی در کشور بسیار پر رونق تر و پرفروش تر است و خرید آن برای مصرف کننده به صرفه تر از خرید حجم کوچک و شیشه ای آن می باشد.

فروش روغن طبیعی کنجد گالنی

میزان مصرف روزانه روغن طبیعی کنجد

میزان مصرف روزانه روغن طبیعی کنجد دانه کنجد سرشار پروتئین است و اشباع شده از روغن است. از این دانه ها روغن کنجد بی نظیری تهیه و تولید می شود. تولید روغن طبیعی کنجد از سه نوع کنجد انجام می شود و تهیه آن از دو روش صنعتی و سنتی صورت می گیرد که در خواص آن هیچ خللی ایجاد نمی شود.

روغن کنجد خواص بالایی دارد و مصرف کننده از این روغن در دو صورت بهره می برد, یکی به صورت استعمال و موضعی برای درمان و دیگری برای تهیه انواع خوراک و غذاهای خود. به همین دلیل میزان مصرف روزانه روغن طبیعی کنجد در بین مردم بسیار بالا رفته و بازار داغی را به خود اختصاص داده است.

مشخصات و خواص عالی روغن کنجد سیاه:

  1. با استعمال این روغن به پوست, پوست از چین و چروک و التهابات و مشکلات پوستی و خستگی های پوست نجات پیدا می کند و جوانی و سرزندگی را برای پوست به ارمغان می آورد.
  2. کلسیم موجود در کنجد باعث سالم ماندن استخوان و در امان ماندن آن از دردهای مفاصل و استخوانی و از همه مهمتر پوکی استخوان می شود.
  3. کنجد حاوی مقادیر مهم برای محافظت از قلب و سلامت آن است و سبب کاهش کلسترول و کاهش فشار خون می شود.
  4. در کنجد مواد مغذی و مقادیری وجود دارد که بدن را از صدماتی که رادیکال های آزاد به آن وارد می کنند محافظت می کند که از رشد و به وجود آمدن توده های سرطانی جلوگیری می شود.
  5. موجب سلامت کبد و سم زدایی آسان کبد در بدن می شود و بدن از استرس و اضطراب و بی خوابی دور می شود.
  6. رفع مشکل آرتروز و حذف درد و ورم به دلیل وجود مس در کنجد و فرآورده های آن و همچنین استخوان و مفاصل فرد سالم و انعطاف پذیر باقی بمانند.

تولید کننده روغن طبیعی کنجد لیتری

تولید کننده روغن طبیعی کنجد لیتری کنجد سرشار از پروتئین است و ارزش غذایی و خواص بالایی دارد. از کنجد در سه نوع سفید و قهوه ای و سیاه روغن تهیه می شود که روغن آن نیز مانند خود کنجد بسیار پرخواص و مغذی است.

تولید کننده روغن کنجد این محصول با ارزش را برای دسترسی بیشتر به اقصی نقاط کشور توزیع می کند. فروش روغن کنجد طبیعی به صورت لیتری در حجم های متفاوت در بازار انجام می شود.

روغن کنجد محصولی صادراتینیز می باشد و در زمینه صادرات نیز برای کشور بسیار پررونق برای فروشندگان و بازرگانان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما