فروشگاه عرضه ارده سنتی ارزان

در حال حاضر فروشگاه عرضه ارده سنتی ارزان قیمت آن را در کیفیت های گوناگون و بسته بندی های مختلف در اختیار مشتریان با ذوق و با سلیقه خود قرار می دهد که از قیمتی بسیار منصفانه و مطلوب برخوردار است. این فروشگاه محصول خود را به صورت جزئی و کلی بدون دخالت دلالان ارائه می کند که با تاثیر گذاری در کاهش قیمت آن توانسته مشتریان زیادی را جذب نموده و اعتماد و رضایت آنها را کسب نماید.

فروشگاه عرضه ارده سنتی ارزان

خواص و مضرات ارده سنتی

خواص و مضرات ارده سنتی

از خواص ارده سنتی می ‌توان به موثر بودن در کاهش وزن و کم نمودن اشتها، درمان افراد سرد مزاج، رفع کننده هم و غم،نشاط آور،انرژی زا،دفع کننده بی حالی و ضعف عمومی بدن، ضد افسردگی و استرس، کم خونی، افزایش دهنده شیر مادر، التیام دهنده زخم معده، تقویت شریان خون، کاهنده درد های عضلانی، پوکی استخوان و غیره است که باید اظهار داشت که به دلیل این که این ماده ارزشمند غذایی سرشار از انواع فیبر، فسفر، کلسیم، پتاسیم و نیز املاح معدنی و ویتامین ها است در درمان امراض فوق جایگاه ویژه ای دارد.

و اما….از عوارض سوء مصرف این ارده می توان به تحریک و فعال سازی بیش از اندازه روده بزرگ، اسهال و کم آبی شدید بدن، نقرس، زردی، آکنه، جوش بدن و صورت، ریزش مو، کهیر و غیره اشاره نمود که همه این عوارض به دلیل طبع بسیار گرم این ماده است که در سلامت و عدم سلامت دو روی یک شمشیر می باشد.

اغلب شیوه مصرف مرسوم این نوع ارده در کنار شیره انگور و در برنامه غذایی صبحانه یا میان وعده است که افراد آن را تا حدودی بوسیله شیره شیرین کرده و مصرف می نمایند که این مقدار شیرینی طبیعی بودن و در افزایش قند خون تاثیر نا چیزی داشته و دارد.

بازار فروش ارده سنتی ارزان

بازار فروش ارده سنتی ارزان

امروزه بازار فروش ارده سنتی به دلیل آگاهی افراد از مزایای استفاده از این ماده غذایی با ارزش و نیز تاثیر گذاری آن بر کسب انرژی و گرما بخش فصل سرد زمستان بسیار داغ و پر رونق است.

باید افزود که در حال حاضر فروش ارده سنتی با وجود کیفیت های بسیار متنوع و نیز بسته بندی های مطابق با میزان مصرف مشتری و در اشکال متفاوت به میزان عرضه و تقاضای آن نیز بستگی دارد که از معیار های تعیین قیمت نیز می باشد.

البته قیمت این محصول و نیز میزان و نوع کنجد مصرفی در آن و در نتیجه افزایش کیفیت آن توانسته تا حدود زیادی مشتریان منحصر به فردی را برای خود جلب نماید که در نهایت رضایت و اعتماد آنان را به دنبال داشته است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما