فروشگاه روغن فرابکر کنجد صادراتی

متخصصین همواره به استفاده از روغن فرابکر کنجد به جای روغن های ناخالص موجود در بازار تاکید داشته اند. این روغن ها از خواص درمانی کثیری برخوردارند و می‌ توانند بسیاری از مشکلات بدن را رفع نمایند. در تهیه روغن ها از این مواد شیمیایی استفاده نشده است و کاملا ارگانیک می باشد

فروشگاه روغن فرابکر کنجد صادراتی بهترین و باکیفیت ترین روغن را به صورت تضمین شده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و شما حتی می توانید نسبت به خرید عمده این محصولات اقدام نمایید.

فروشگاه روغن فرابکر کنجد صادراتی

2دلایل محبوبیت روغن فرابکر کنجد چیست؟

2دلایل محبوبیت روغن فرابکر کنجد چیست؟ برای تهیه روغن کنجد فرابکر از پرس سرد دانه های کنجد استفاده می شود. دانه‌ های کنجد باید حرارت کم تر از ۴۰ درجه سانتی گراد قرار گیرند، تا روغن آن را به خوبی از دانه جدا شود. با این وجود تمام ویتامین ها و خواص دانه کنجد حفظ می‌ شود و برای سلامتی خاصیت بسیار زیادی دارد. در این صورت هیچ ماده شیمیایی به روغن اضافه نخواهد شد.

اما اگر روغن کنجد را تحت حرارت زیادی قرار دهند، دیگر روغن کنجد فرابکر تولید نمی شود و روغن معمولی خواهد بود. برای اینکار کنجد را ۲۴ ساعت در آب نمک می خیسانند. پس از این کار آن را یک روز در آب شیرین قرار می‌ دهند، در مرحله بعد پوسته کنجد را می گیرند و برای خشک کردن به کوره منتقل می نمایند. دانه های کنجد در کوره های حرارتی در معرض ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد حرارت قرار خواهند گرفت و سپس به آسیاب منتقل می شوند. پس از له شدن به ارد تبدیل خواهد شد و پس از مدتی دانه‌ های کنجد روغن می‌ اندازند.

اما استفاده از انواع روغن کنجد فرابکر بسیار توصیه می شود که علل آن را می‌ توانیم به دو مورد زیر خلاصه کنیم:

  1. روغن کنجد فرابکر تمامی خاصیت درمانی خود را حفظ کرده، چرا که در معرض حرارت زیاد قرار نگرفته و در نتیجه از خواص آن کاسته نشده است.
  2. روغن های کنجد فرابکر با استفاده از دانش روز و ابزار آلات پیشرفته ای تهیه می شوند که در نتیجه این محصول ارگانیک تر بوده و در آن ها از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نمی کنند.

تولیدی روغن فرابکر کنجد عمده ای

تولیدی روغن فرابکر کنجد عمده ای

به دلیل استقبال بسیار زیاد از این سری محصولات، بازار تولید روغن فرابکر نیز داغ بوده و تولیدکنندگان در اقصا نقاط کشور به ارائه خدمات می پردازند و با این کار باعث تعدیل نیاز بازار می شوند.

شما می توانید برای تهیه این محصول، به بازار فروش روغن کنجد مراجعه کرده و بهترین و با کیفیت ترین روغن را تهیه کنید. اما بهتر است که نسبت به خرید عمده این محصول اقدام نمایید؛ چرا که در اینصورت خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید. در این صورت دست واسطه از معامله حذف شده است و چهار مستقیماً با تولید کننده واقعی معامله خود را انجام داده اید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما