فروشندگان روغن کنجد سیاه اصل در قم

روغن کنجد سیاه اصل از نمونه روغن های گیاهی پرطرفداری بوده که از بر اساس نحوه تولید و درجه خلوص، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین فروشندگان روغن کنجد، باید با گونه های مختلف از این روغن، نحوه تولید و خواص آن آشنا گردند تا در این راستا بتوانند اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار دهند. از سویی دیگر این فروشندگان باید با فروش روغن اصل کنجد با بهترین کیفیت و قیمت، همواره رضایت مشتریان را کسب نمایند.

فروشندگان روغن کنجد سیاه اصل در قم

تفاوت روغن معمولی با روغن کنجد سیاه اصل

تفاوت روغن معمولی با روغن کنجد سیاه اصل

در حقیقت روغن معمولی و روغن کنجد سیاه هر دو از روغن های گیاهی می باشند که از آن ها می توان برای پخت و پز و سرخ کردن غذا استفاده نمود. اما این دو نوع روغن گیاهی بر اساس مشخصات فیزیکی و خواص درمانی، تفاوت هایی خواهند داشت که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • در واقع روغن کنجد سیاه اصل دارای طعم و بوی کنجد بوده، در حالی که روغن ها معمولی فاقد هر گونه طعم و بو می باشند.
  • از سویی دیگر روغن های کنجد سیاه اصل، حرارت زیادی را می توانند تحمل نمایند. در حالی که روغن های معمولی در اثر حرارت زیاد، تغییر بو و رنگ خواهند داد.
  • در ضمن  روغن کنجد در مکان های سردی که دمای زیر 6 درجه سانتی گراد را دارند، به صورت جامد تبدیل می گردند. در صورتی که روغن های مایع معمولی در دمای سرد هم چنان ویژگی مایع بودن خود را حفظ خواهند کرد.
  • هم چنین روغن های مایع معمولی و روغن کنجد از نظر خواص درمانی هم با یکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت. به گونه ای که روغن کنجد سیاه اصل فاقد کلسترول می باشد، در حالی که روغن های معمولی حاوی مقدار بالایی کلسترول بوده و از این رو می توان از روغن کنجد سیاه به عنوان یک روغن گیاهی با خاصیت درمانی استفاده نمود. 
  • علاوه بر موارد گفته شده برای جلوگیری از اکسیده شدن روغن ها به آن ها آنتی ‌اکسیدان اضافه می نمایند، اما روغن کنجد سیاه اصل به ‌صورت طبیعی دارای آنتی ‌اکسیدان می باشد. به گونه ای که این آنتی‌ اکسیدان نقش بسیار مهمی جهت پیشگیری و  درمان  برخی از بیماری ‌ها خواهد داشت.

تولیدی روغن کنجد سیاه اصل عمده ای

تولیدی روغن کنجد سیاه اصل عمده ای در واقع روغن کنجد سیاه اصل از جمله روغن های پرخاصیت و مفیدی بوده که مصرف آن برای سلامت بدن افراد بسیار مفید می باشد. از این رو تولیدی روغن کنجد سیاه اصل با تولید روغن ارده و روغن کنجد، در راستای سلامت جامعه گامی عظیم برمی دارد.

بنابراین تولیدی روغن کنجد سیاه، برای تولید محصولات خود باید از بهترین مواد اولیه و دستگاه های پیشرفته و مطابق با آخرین مدل های روز دنیا استفاده نماید. تا در این راستا روغن های تولید شده توسط این واحد تولیدی از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردار گردند.

در ضمن تولیدی روغن کنجد با ارسال محصولات خود به صورت مستقیم و در سرتاسر ایران، امکان خرید این نوع روغن بی نظیر را برای عموم مردم  فراهم می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما