فروشنده عمده ارده 800 گرمی

یکی از فرآورده های پرخاصیت و پر فروش کنجد، ارده می باشد که به دلیل خواص درمانی فراوان و طعم و مزه عالی محبوبیت زیادی بین افراد دارد و از فروش بسیار خوبی برخوردار است. این روزها فروشنده ارده 800 گرمی از فروش این محصول سود خوبی دریافت می‌کند ‌و محصول خود را در کوتاه‌ ترین زمان به فروش می‌رساند، زیرا به علت کیفیت بالا استقبال زیادی از خرید ارده صورت می پذیرد.

فروشنده عمده ارده 800 گرمی

طرز تهیه بهترین ارده در منزل

طرز تهیه بهترین ارده در منزل طرز تهیه بهترین ارده در منزل چگونه است؟ برای تهیه این محصول به روغن کنجد و دانه کنجد نیاز داریم که ابتدا باید کنجدها را تفت دهید تا به رنگ طلایی در آید و وقتی که خنک شدند آنها را داخل غذاساز بریزید و به مدت چند دقیقه با سرعت بالا هم بزنید تا خمیری سفت حاصل شود و سپس روغن کنجد را اضافه کرده و دوباره به مدت دو دقیقه با سرعت زیاد هم زده تا ارده به دست آید. ارده تهیه شده را داخل ظرف شیشه ای ریخته و به مدت یک ماه می توانید آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

ارده را می توان در کنار انواع شیره ها در وعده صبحانه مصرف کرد و دارای طبعی گرم می باشد و‌ بسیار مغذی و پرانرژی است. مصرف به اندازه و متعادل ارده برای بدن بسیار مفید است و باعث حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. حافظه را تقویت می کند و در بهبود عملکرد دستگاه گوارش مؤثر است.

مرکز خرید ارده 800 گرمی

مرکز خرید ارده 800 گرمی معتبرترین مرکز خرید ارده ۸۰۰ گرمی با کیفیت درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید تا با کمک و راهنمایی آنها بتوانید محصول دلخواه را با کمترین هزینه انتخاب و سفارش دهید و با ارسال آن به نشانی موردنظر از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در ایاب و ذهاب پیشگیری می گردد و امروزه با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد خرید غیر حضوری را ترجیح می‌دهند.

امروزه ارده به صورت سنتی و صنعتی در مناطق مختلف کشور تولید می‌شود. شرکت های تولید کننده ارده مرغوب را با استفاده از بهترین انواع کنجد و مواد اولیه درجه یک توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته به شیوه کاملا بهداشتی تولید نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می کنند و برخی از تولیدی معتبر در این امر بسیار موفق بوده و توانسته اند علاوه بر عرضه انواع ارده در بازارهای داخلی آن را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما