فروشنده روغن کنجد صنعتی گالنی

روغن کنجد صنعتی در کارخانه ها در گالن های چند کیلویی بسته بندی می شود و سپس محصول با استاندارد های لازم در اختیار فروشنده برتر قرار می گیرد تا آنها را با کیفیت و کمیت به دست مصرف کنندگان عزیز برساند. زیرا این افراد در زمینه فروش روغن کنجد صنعتی همیشه فعال هستند که سبب شده طرفداران زیادی به سمت محصول شان جذب گردند.

فروشنده روغن کنجد صنعتی گالنی

تفاوت روغن کنجد صنعتی و سنتی چیست؟

تفاوت روغن کنجد صنعتی و سنتی چیست؟ مطلب امروز ما در مورد تفاوت روغن کند صنعتی و سنتی است که خیلی از افراد این سوال را می پرسند که تفاوت استخراج کنجد صنعتی و سنتی در چیست؟ با ما همراه باشید تا به ادامه مطلب بپردازیم.
روش تهیه کنجد صنعتی با استفاده از دستگاه های مخصوص و فوق پیشرفته است که روغن را به طور مستقیم از کنجد جدا می کند. به صورتی که کنجد  وارد دستگاه می شود تا در مواقع خرد شدن و حرارت دیدن، روغن و تفاله آن جداسازی گردد و روغن صنعتی به دست آید.  
اما روش تهیه کنجد به طور طبیعی و سنتی به این شکل، که کنجد باید در آب خیسانده شود تا مقداری آب را جذب خود کند.
بلافاصله آب را از ظرف خارج می کنند تا پوست کنجد ها از هم جدا شوند.
بعد از گذشت این مرحله کنجد ها را در حوضچه های آب نمک می ریزند تا پوست آنها به کلی کنده و جدا شود.  
به این ترتیب برای از بین بردن شوری، آنها را وارد حوضچه آب شیرین می کنند.
سپس بعد از اتمام این مراحل کنجد ها به درون محفظه ی استوانه ای شکل منتقل می گردند تا آب آنها بخار و بو داده شوند.
از این روی موقعی که کف فر روغنی شد زمان انتقال کنجد ها به دستگاه ارده گیری، زیرا این دستگاه با وجود سنگهای درشت دانه های بذر را به طور سریع له می کند. 
بعد از له شدن این بذر ترکیبی از ارده و روغن به دست آمده، که برای جدا کردن روغن آن بایست یک چهارم آب به آن اضافه گردد تا روغن به دست آید. 

مرکز پخش روغن کنجد صنعتی مرغوب

مرکز پخش روغن کنجد صنعتی مرغوب مرکز پخش روغن مرغوب صنعتی را به سراسر شهرهای کشور توزیع می کند. زیرا این محصول دارای خواص درمانی بسیاری ست که سبب شده فروش بالا و ویژه ای، در بازار ایران داشته باشد.
بنابراین مرکز پخش، فروش روغن صنعتی مرغوب و کیفیت بالا را بر عهده گرفته که همه افراد می توانند با مراجعه به این مراکز بهترین و با کیفیت ترین روغن کنجد صنعتی را با قیمت های ارزان و فوق العاده مناسب تهیه کنند.  لازم به ذکر است قیمت روغن کنجد صنعتی به کیفیت بالا بستگی دارد که می توان در بازار ایران آن را شاهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما