عمده فروشی ارده کنجد ایرانی

ارده کنجد در حقیقت سسی است که از کوبیدن شدن دانه‌های کنجد تفت داده شده حاصل می‌گردد و از بافتی نرم و روغنی برخوردار بوده و دارای طعم تلخی است. این محصول همچنین دارای رنگ قهوه‌ای مایل به زرد بوده و که با داشتن کنجد دارای املاح فراوانی می‌باشد و بسیار مقوی است. بنابراین استفاده بسیار زیادی در بین مشتریان دارد و به همین جهت عمده فروشی ارده کنجد ایرانی به شیوه‌های مختلفی به توزیع این محصول به طور عمده و با قیمت مناسبی در بازار می‌پردازد.

عمده فروشی ارده کنجد ایرانی

طبع ارده کنجد گرم است یا سرد؟

طبع ارده کنجد گرم است یا سرد؟ آیا می دانید طبع ارده کنجد گرم است یا سرد؟ از خواص ارده کنجد برای سلامتی بدن چه می دانید؟

ارده کنجد از آسیاب و کوبیدن کنجدهای تفت داده شده حاصل می شود که به صورت خمیری شل یا سسی می باشد که بسیاری از افراد به همراه عسل و شیره و گاه به تنهایی در وعده صبحانه یا به عنوان میان وعده از آن استفاده می نمایند.
ارده کنجد سرشار از لینولئیک اسید، اولئیک اسید، تیامین، کلسیم، آهن، فسفر، مس، روی، سلنیوم، پروتئین، لیزین و اسیدهای آمینه می باشد که نقش موثری در سلامتی بدن خواهند داشت.
طبع ارده گرم و تر است و به همین دلیل افراد سردمزاج می توانند با مصرف این ماده غذایی انرژی زا سردی بدن خود را کمتر نمایند.

از این رو با توجه به املاح فراوان ارده و طبع گرمی که دارد در سلامتی بدن نقش موثری خواهد داشت و می توان برخی از مزیت های آن برای سلامتی بدن را این طور بیان کرد:

  • ارده کنجد دارای پروتئین، فیبر و چربی زیادی است و به همین دلیل افراد با خوردن آن تا حد زیادی احساس سیری خواهند کرد و به همین جهت استفاده از این ماده غذایی منجر به کاهش وزن خواهند شد.
  • خوردن ارده با توجه به داشتن فیتواسترول های زیادی که دارد به کاهش کلسترول بدن خون، کاهش فشار خون و … کمک زیادی خواهد کرد و بدین ترتیب خطر ابتلا به بیماری های قلبی را تا حد زیادی کاهش می دهد.
  • با توجه به وجود سسامول در ارده خطر ابتلا به بیماری سرطان همچون سرطان روده بزرگ و دهانه رحم تا حد زیادی کاهش یابد چرا که از رشد و تکثیر سلول های سرطانی جلوگیری خواهد کرد.

مرکز پخش ارده کنجد ایرانی

مرکز پخش ارده کنجد ایرانی امروزه انواع ارده کنجد ایرانی با مرغوبیت بالایی تولید می شود که با توجه به کیفیت بالا میزان مواد مغذی که در آنها وجود دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

بنابراین مرکز پخش ارده کنجد ایرانی برای رفع نیاز مشتریان به این محصول روش های مختلفی را به کار می رد تا این محصول به راحتی در اختیار آنها قرار گیرد.

از جمله روش های پخش ارده کنجد ایرانی به صورت حضوری و اینترنتی می باشد که موجب دسترسی راحت تر مشتریان به این محصول خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما