عمده فروشی ارده کنجد اردکان

امروزه قطب اصلی تولید ارده کنجد اردکان در یزد می باشد که شرکت تولیدی این محصول غذایی با ارزش آن را با کیفیت مرغوب تولید و با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می نماید که فروش عمده آن به روش مستقیم و بدون واسطه از طریق نمایندگی های معتبر و وابسته به شرکت های تولیدی در سراسر کشور انجام می گیرد که فروش به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

عمده فروشی ارده کنجد اردکان

طبع گرم و تر ارده کنجد

طبع گرم و تر ارده کنجد

ارده کنجد یکی از فرآورده های غذایی بسیار مقوی و مغذی محسوب می شود که با توجه به ترکیبات خاصی که در تولید این محصول با ارزش استفاده شده بسیار خوشمزه است که می تواند به عنوان یک میان وعده کامل در صبحانه و عصرانه مورد استفاده قرار گیرد که در سلامت بدن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

این محصول غذایی با ارزش دارای خواص زیادی از جمله خواص آنتی اکسیدانی فراوان، سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی بسیار مانند: کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، فیبر، پتاسیم، منگنز، روی، مس و غیره می باشد که با توجه به این موارد طبع گرم ارده را می توان تشخیص داد.

در واقع طبع گرم ارده کنجد با توجه به خواص منحصر به فردی که دارد علاوه بر ارزش غذایی فراوان می تواند در درمان انواع بیماری ها مانند: ناراحتی های قلبی عروقی، کم خونی، انرژی زا، تقویت حافظه، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت قوای جسمی و جنسی، استرس، فشار خون، ناراحتی های پوستی و غیره بسیار مفید و موثر واقع شود که امروزه افراد از این نوع محصول غذایی استفاده های زیادی می کنند.

همچنین این فرآورده غذایی مهم با وجود کنجد توانسته در طب سنتی بسیار پرکاربرد و پراهمیت باشد از این رو افراد زیادی به خرید و خوردن این نوع غذا روی آورده اند.

شرکت پخش ارده کنجد اردکان

شرکت پخش ارده کنجد اردکان

در حال حاضر شرکت پخش ارده کنجد در شهر اردکان یزد این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا آن ها بتوانند محصول خود را به راحتی به روش مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار بوده و نیز خرید به این روش برای خریدار بسیار مقرون به صرفه و نیز برای فروشنده سود و منفعت زیادی خواهد داشت.

ناگفته نماند که محصول ارده اردکان به دلیل کیفیت بالا و تنوع در بسته بندی سبب شده توجه کشورهای خارجی را به خود جلب نموده و از آن در تناژ بالا به صورت بسته بندی شده دارای آرم استاندارد جهانی، پروانه ساخت، پروانه بهداشت، تاریخ تولید و انقضاء به کشورهای خارجی صادر گردد که صادرات نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما