عرضه ویژه روغن ارده کنجد مرغوب اردکان

روغن ارده کنجد یکی از مفید ترین و خوش طعم ترین روغن های گیاهی است که در حوزه پزشکی و نیز غذایی استفاده می شود. این روغن در اقصی نقاط ایران تولید می ‌شود که روغن کنجد اردکان به عنوان یک روغن ارده کنجد مرغوب در بازار جایگاه ویژه ‌ای را به خود اختصاص داده است. با توجه به این موضوع عرضه روغن مرغوب ارده کنجد به صورت عمده در بازار های داخلی انجام می‌ شود. چرا که عرضه عمده این روغن زمینه خرید ارزان آن را فراهم کرده است.

عرضه ویژه روغن ارده کنجد مرغوب اردکان

روغن ارده کنجد مرغوب چگونه تهیه می شود؟

روغن ارده کنجد مرغوب چگونه تهیه می شود؟ روغن ارده کنجد از جمله مواد مغذی و پرخاصیت به حساب می‌ آید که طعم و مزه عالی دارد. خواص منحصر به فرد کنجد در فرآیند تولید این روغن حفظ شده است. از همین جهت روغن ارده کنجد از محبوبیت بسیار زیادی بهره مند می باشد. در ادامه قصد داریم به چگونگی تهیه روغن ارده کنجد مرغوب بپردازیم.

روند تهیه روغن ارده کنجد مرغوب به عبارت زیر می باشد.

برشته کردن کنجد: در مرحله اول باید دانه ‌های کنجد را کاملا برشته کنید تا طلایی شوند و بدین منظور می توانید دانه های کنجد را درون یک سینی فر، در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا کاملا طلایی رنگ شوند.

ترکیب کنجد و روغن: در مرحله دوم دانه ‌های کنجد برشته شده را با یک چهارم فنجان از روغن ‌های گیاهی مانند روغن سویا، آفتابگردان و یا نارگیل ترکیب کنید و این ترکیب را به مدت ۵ تا ۷ دقیقه روی حرارت قرار دهید.

آسیاب روغن و کنجد: پس از این که روغن و کنجد های برشته شده را از روی حرارت برداشتید، به کمک یک مخلوط کن، این مخلوط را کاملا آسیاب و میکس کنید تا کاملاً له شود.

روغن گیری: سپس میکس روغن و کنجد را سه ساعت در مخلوط کن قرار دهید. پس از ۳ ساعت مشاهده می کنید که بر روی ارده کنجد، روغنی قرار گرفته است که به راحتی می توانید این روغن را جدا سازی و صاف کنید که به آن روغن ارده کنجد گفته می شود.

خرید روغن ارده کنجد سیاه مرغوب

خرید روغن ارده کنجد سیاه مرغوب روغن کنجد سیاه مرغوب یکی از مفید ترین و پر خاصیت ترین روغن های گیاهی است که طعم منحصر به فردی دارد. در واقع ویژگی های منحصر به فرد این روغن موجب شده است که این محصول مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گیرد.

از همین جهت خرید روغن ارده کنجد در حجم انبوهی توسط متقاضیان این محصول صورت می‌ گیرد. یکی از دلایل بالا بودن تقاضا جهت خرید این محصول، خاصیت ضد التهابی و درمانی آن می ‌باشد که همین امر موجب شده است تا این روغن در حوزه سلامتی پوست و مو مصرف بسیار بالایی داشته باشد و از آن برای تهیه بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما