عرضه انواع روغن کنجد ایرانی مرغوب

روغن کنجد ایرانی مرغوب از جمله با کیفیت ترین انواع روغن های گیاهی بوده که با استفاده از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استخراج می شود. در حال حاضر عرضه انواع مختلف این محصول در سراسر کشور صورت می گیرد.

عرضه انواع روغن کنجد ایرانی مرغوب

ویژگی های روغن کنجد مرغوب

ویژگی های روغن کنجد مرغوب

روغن کنجد از جمله با کیفیت ترین انواع روغن ها بوده که دارای خواص فوق العاده ای است. از جمله ویژگی های روغن کنجد می توان عطر و طعم‌ فوق العاده و شفافیت آن به همراه خواص دارویی اش اشاره کرد. در حال حاضر انواع گوناگونی از روغن کنجد در کشور تولید می شود که در اینجا به برخی از آنها به طور خلاصه اشاره می شود.

  • روغن کنجد خالص؛ این روغن به نوعی ترکیبی از دو نوع روغن تصفیه شده و روغن بکر می باشد و خالص بودن آن به این معنا است که از دیگر روغن های غیر کنجد در آن وجود ندارد.
  • روغن کنجد تصفیه شده؛ این روغن نیز از روغن کنجد بکر حاصل می شود. طی فرایند استخراج روغن کنجد تصفیه شده، ساختار چربی تغییر نمی کند.
  • روغن کنجد بکر؛ روغن بکر معمولی نیز مانند روغن فرابکر، تصفیه نمی شود و با پرس اول و بدون استفاده از مواد شیمیایی و گرما دادن به دست می آید. این روغن از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی شباهت زیادی به روغن فرابکر دارد اما عطر و طعم و کیفیت آن ضعیف تر است.
  • روغن کنجد فرابکر؛ این روغن بهترین نوع روغن کنجد محسوب می شود که از اولین فرایند پرس میوه زیتون و طی 24 ساعت بعد از برداشت به دست می آید. برای آماده سازی روغن کنجد فرابکر از گرما یا فرایندهای شیمیایی استفاده نمی شود به همین دلیل بسیاری از ترکیبات آن از جمله پلی فنول های آنتی اکسیدانی همچون اولئوروپین، هیدروکسی تیروزول و اولئوکانتال دست نخورده باقی می ماند.
  • روغن کنجد سبک؛ از آن جا که این نوع روغن اساسا ترکیبی از روغن کنجد تصفیه شده با سایر روغن های گیاهی است فاقد خاصیت آنتی اکسیدانی که جزو خواص منحصر بفرد روغن کنجد است می باشد و به علاوه ترکیبات اسیدهای چرب موجود در آن به دلیل ترکیب با سایر روغن ها ایده آل نیست. روغن کنجد سبک تقریبا فاقد طعم است، از این رو می توانید از آن برای تهیه غذاهایی که تمایل ندارید طعم روغن کنجد در آن قابل تشخیص باشد استفاده کرد.

مراکز فروش روغن کنجد ایرانی مرغوب

مراکز فروش روغن کنجد ایرانی مرغوب

همان طور که می دانید روغن کنجد یکی از محبوبترین و به صرفه ترین انواع روغن های خوراکی بوده که خواص بی نظیری دارد. بر این اساس مراکز فروش روغن کنجد ایرانی مرغوب اقدام به توزیع گسترده این محصول به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور نموده اند.

لازم به ذکر ایت که همواره خرید از مراکز فروش اصلی و معتبر این محصول می تواند اطمینان خاطر بیشتری به شما بدهد تا هم از اصل بودن آن و هم قیمت آن خیالتان راحت شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما