صادرات روغن ارده کنجد اصل لیتری

روغن ارده کنجد اصل یکی از روغن های مفید و پر فایده برای سلامت بدن می باشد که در پخت غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. صادرات روغن لیتری ارده کنجد اصل به کشورهای مختلفی از جهان انجام می پذیرد و به دلیل کیفیت بالای روغن ارده کنجد، میتوان ‌ گفت کشورهای مختلف به خصوص کشورهای خاورمیانه و کشورهای اروپایی، خواهان و خریدار روغن ارده کنجد هستند. 

صادرات روغن ارده کنجد اصل لیتری

فواید روغن ارده کنجد اصل

فواید روغن ارده کنجد اصل روغن ارده کنجد اصل دارای خواص بیشماری است که با استفاده از این محصول در غذاهای مختلف عاید بدن می شود. از جمله فواید روغن ارده اصل می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • کاهش کلسترول: بالاتر رفتن کلسترول داخل بدن می‌تواند منجر به بیماری‌های بسیار زیادی شود. روغن ارده با دارا بودن خواص منحصر به فرد نه تنها کلسترول بد خون را افزایش نمی دهد، بلکه باعث کاهش کلسترول و بهبود بیماری هایی مانند بهبود گرفتگی عروق قلبی می شود. 
  • ایجاد آرامش: یکی از مهمترین خواص روغن ارده کنجد این است که می توانید آن را مانند پماد به کف پاهایتان بمالید که علاوه بر رفع ترک های پا به آرامش بیشتر افراد کمک فراوانی خواهد کرد و به خواب بهتر آنها در شب کمک می کند. 
  • تقویت دندان و لثه: از زمان های قدیم در طب سنتی از روغن ارده کنجد برای تمیز کردن دندان ها استفاده می شده است. برای این منظور مقداری از روغن ارده کنجد را روی مسواک به دندان ها می کشیدند که پوسیدگی دندان ها را تا حدودی از بین می‌برد و یا از بروز آن جلوگیری می نمود. 
  • بهبود وضعیت پوستی: ماساژ دادن مقداری از روغن ارده کنجد بر روی پوست صورت می تواند چین و چروک ها را از بین برده و خاصیت الاستیکی پوست صورت را افزایش دهد، که پیری پوست را به تعویق می اندازد. 

قیمت روز روغن ارده کنجد قهوه ای اصل

قیمت روز روغن ارده کنجد قهوه ای اصل قیمت روز روغن ارده کنجد اصل دارای نوسانات زیادی است و به طور کلی می توان گفت قیمت این محصول به موارد زیر بستگی دارد: 

  • درصد خلوص: هرچه میزان خلوص روغن ارده کنجد بیشتر باشد، قیمت این محصول بالاتر است. 
  • فصل خرید: قیمت خرید این محصول در فصلهایی که میزان کاشت و برداشت کنجد بیشتر است، تا حدودی کاهش پیدا می کند. 
  • میزان خرید: خریداران عمده معمولا می توانند روغن ارده کنجد را با قیمت مناسب تری خریداری نمایند‌، اما در خرید جزئی قیمت تمام شده محصول برای مشتریان بالاتر می باشد. 

با توجه به اینکه قیمت روغن اصل ارده کنجد از قیمت روغن آفتابگردان تا حدودی بالاتر است، برخی از مشتریان از خرید آن اجتناب می کنند. در حالی که با استفاده از این روغن و سلامت بیشتر بدن می توانید در هزینه های پزشکی صرفه جویی نموده و بدن سالم تری داشته باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما