شرکت عرضه روغن کنجد صنعتی

کنجد از جمله دانه‌های با بیش از ۶۰ درصد روغن است و کمتر دانه ای به اندازه آن غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع می باشد. روغن کنجد دارای کاربردهای بسیار زیادی است و می تواند جهت پخت و پز یا و درمان و آرایش مورد استفاده قرار بگیرد.

شرکت عرضه روغن کنجد صنعتی اقدام به ارائه این محصول در مقدار بالا نموده است و می تواند نیاز بازار به این روغن را به خوبی تامین کند. خریداران عمده این روغن می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند.

شرکت عرضه روغن کنجد صنعتی

انواع روغن کنجد موجود در ایران

انواع روغن کنجد موجود در ایران انواع روغن کنجد موجود در ایران بر اساس شاخص‌های مختلف دسته بندی می شوند یکی از این شاخص ها نوع کنجدی است که روغن از آن به دست می ‌آید. سه نوع کنجد سفید، قرمز و سیاه در کشور وجود دارد که نوع سیاه آن از بالاترین میزان روغن برخوردار است با این وجود نسبت به کنجد سفید که میزان روغن کمتری دارد طعم مناسب‌تری دارد.

دسته بندی انواع روغن کنجد می تواند بر اساس نحوه استخراج آن نیز باشد. برای تهیه روغن کنجد خوراکی حتماً باید از روش پرس سرد استفاده شود در این روش که کاملا مکانیکی است با اعمال فشار بر دانه‌های کنجد، روغن از آن خارج می گردد این روغن بکر بوده و خاصیت خوراکی دارد.

در مورد روغن های صنعتی معمولا از حلال هگزان استفاده می ‌شود که با وجود هگزان دارای کیفیت خوراکی نیست و اغلب برای درمان و ماساژ مورد استفاده قرار می گیرد.

واحد فروش روغن کنجد صنعتی

واحد فروش روغن کنجد صنعتی واحد فروش روغن کنجد صنعتی به عنوان مرجع فروش این روغن انواع مختلف آن را در بازار ارائه داده است و خریداران جهت تامین نیاز خود به این محصول لازم است با این واحد در ارتباط باشند. این واحد اقدام به راه اندازی فروشگاه اختصاصی برای عرضه مستقیم این روغن به خریداران نموده است و با ایجاد این فروشگاه اینترنتی نیاز به واسطه ها را برطرف می نماید.

خریداران با دسترسی به اینترنت از دورترین نقاط کشور نیز می ‌توانند در مراجعه به این سایت نسبت به سفارش روغن کنجد مورد نیاز خود اقدام کنند. این واحد فروش روغن لینک شبکه های اجتماعی و شماره تلفن خود را در صفحه اول سایت قرار داده است که از طریق آنها امکان ارتباط با واحد در هر لحظه از شبانه روز فراهم می باشد.

خریداران با مراجعه به این سایت می توانند ضمن اطلاع از مشخصات این روغن صنعتی نسبت به سفارش آن به صورت عمده اقدام کنند و آن را در بهترین نوع بسته بندی دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما