شرکت توزیع ارده کنجد فله

خیلی از افراد هستند که به مصرف مواد کاملا طبیعی و سالم در وعده های غذایی خود اهمیت می دهند. توصیه ما به این افراد این است که برای وعده صبحانه خود، استفاده از ارده کنجد طبیعی را امتحان کنند. این ماده غذایی از سلامتی کاملی برخوردار است و مصرف آن انرژی فراوانی به افراد خواهد بخشید. شرکت توزیع کننده ارده کنجد فله ای، آن را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف در بازار های سطح کشور پخش می نماید.

شرکت توزیع ارده کنجد فله

قند و پتاسیم موجود در ارده کنجد

قند و پتاسیم موجود در ارده کنجد برای خیلی از افراد این سوال مطرح است که آیا مصرف کردن ارده کنجد برای سلامتی افراد مبتلا به دیابت یا قند خون و افراد مسن خطر آفرین نخواهد بود؟ برای اطلاع این دسته از عزیزان باید بگویم که، قند موجود در ترکیبات این محصول بسیار کم است.

چرا که ارده کنجد به خودی خود هیچ نوع ماده شیرین کننده ای ندارد و اغلب توصیه می شود که برای شیرین کردن آن از مواد طبیعی مانند شیره یا عسل استفاده شود، که کاملا بی ضرر هستند و همه افراد می توانند با خیال راحت آن ها را مورد استفاده قرار دهند.

به علاوه پتاسیم ارده کنجد از بروز مشکلاتی نظیر افزایش وزن، افزایش فشار خون، گرفتگی عضلات، خستگی و بی حالی، مشکلات عصبی و پرخاشگری و تشکیل شدن سلولیت در بافت های عضله ای بدن جلوگیری خواهد کرد.

پس افرادی که از اضافه وزن و چافی رنج می برند و چربی خون آن ها بالا بوده و دچار پرفشاری خون هستند، می توانند با مصرف کردن ارده کنجد طبیعی از بروز سکته های قلبی و مغزی، گرفتگی رگ های خونی و چاقی بیش از حد خود جلوگیری نمایند و از سلامتی بیشتری برخوردار باشند.

واحد فروش ارده کنجد فله

واحد فروش ارده کنجد فله ارده کنجد یک محصول غذایی بسیار مقوی و انرژی زا است، که از کنجد ساییده شده تولید می گردد. این ماده به دلیل وجود کنجد تازه، سرشار از روغن و چربی این دانه ها بوده و حالتی نرم و خمیری دارد. طعم ارده نیز به صورت طبیعی کمی تلخ و گس است، مگر اینکه آن را با ماده شیرین کننده ای مثل شیره ترکیب کنید.

واحد فروش ارده کنجد فله ای، آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده خریداری کرده، سپس با در نظر گرفتن مقداری ارزش افزوده، به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

اگر قصد خرید این محصول را دارید، توصیه ما به شما عزیزان این است که برای خرید آن از بستر فضای مجازی کمک بگیرید. در این راستا می توانید از طریق همین وب سایت برای ثبت کردن سفارش و تهیه محصول اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما