سفارش روغن کنجد اصل اردکان به قیمت ارزان

در بین تمام روغن های کنجد، محصولات اردکان به خاطر کیفیت بالا و نرخ اقتصادی که دارد، از دوست داران بیشتری برخوردار می باشد. رائحه لذت بخش در کنار خواص فوق العاده، مشتری را جلب خود خواهد نمود. سفارش روغن کنجد اصل اردکان به قیمت ارزان منجر می شود تا تعداد گروه های بیشتری از اقشار مختلف جامعه، توانایی دسترسی به این کالای بی نظیر را داشته باشند. به همین خاطر در زمینه های متفاوت کاربردی بوده و رویکرد درخشانی را به ثبت می رساند.

سفارش روغن کنجد اصل اردکان به قیمت ارزان

فرآیند تولید روغن کنجد اصل اردکان

فرآیند تولید روغن کنجد اصل اردکان فرآیند تولید روغن کنجد اصل اردکان با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی می باشد. یعنی انواع پرس های گرم قدیمی که خواص اولیه ماده را کاهش می دادند از خط تولید خارج شده و ارقام پرس سرد جایگزین شده اند.

در ابتدا تمامی کنجد ها به خوبی مورد شستشو قرار گرفته و ضد عفونی می شوند. ارقام ناقص و معیوب توسط چشمی های هوشمند دستگاه کنار گذاشته شده تا طعم نهایی محصول را خراب نکنند. دانه های منتخب در دمای متوسط 25 تا 30 درجه سانتی گراد بوجاری شده و به سمت فیلتر های متنوع اعمال شده هدایت می گردد. کنجاله بدست آمده یکی از مناسب ترین موارد برای جیره غذایی دام و طیور بوده و سرشار از خاصیت می باشد.

عبور از فیلتر های پارچه ای، هر گونه ناخالصی را در این مرحله جداسازی کرده تا کالایی که در اختیار مشتری قرار می گیرد دارای کیفیت فوق العاده ای بوده و یکدست باشد. سپس درون مخزن های استیل ضد زنگ تعبیه می شوند تا در ادامه مورد پالایش قرار گیرند.

در هنگام پالایش به هیچ ماده نگهدارنده و ترکیبات غیر خوراکی لحاظ نمی شود. به همین دلیل کالایی که مخاطب بدست می آورد، ارگانیک بوده تا پس از مصرف در سال های آتی، بیماری هایی نظیر سرطان را به وجود نیاورده باشد. محصول بدست آمده به کمک پرس سرد، خواص بالاتری را از خود بروز می دهد.

خرید روغن کنجد اصل در اردکان

خرید روغن کنجد اصل در اردکان خرید روغن اردکان اصل، به صورت غیر حضوری انجام می گردد. یعنی مخاطب در هر زمان و مکانی که قرار داشته باشد، می تواند در ساده ترین شکل ممکن، مقدار درخواستی را تعیین کرده تا آن را در بازه زمانی کوتاهی بدست آورد. ارسال در بسته بندی های شیشه ای زیبا و معتبر شکل خواهد گرفت تا دیگر محیطی برای واکنش میان سلول های مواد غذایی و مولکول های صنعتی وجود نداشته باشد.

برای سفارش دهی، تلفن خود را برداشته و با یکی از شماره ها تماس بگیرید. اطلاعات بیشتری در خصوص کالا دریافت نموده تا خریدی هوشمندانه را به ثبت برسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما