خرید مستقیم روغن کنجد اعلا عمده ای

خرید روغن کنجد اعلا به صورت مستقیم و عمده انجام می شود که به دلیل حذف واسطه ها از قیمت های مناسب تری برخوردار بوده و خریدار می تواند با هزینه های کمتر و سود بیشتر آن را تهیه کند. این روغن از بهترین روغن های گیاهی و ارگانیک است که از خواص و ارزش غذایی بسیار زیادی بهره مند می باشد.

خرید مستقیم روغن کنجد اعلا عمده ای

خاصیت روغن کنجد اعلا سرشار از ویتامین b

خاصیت روغن کنجد اعلا سرشار از ویتامین b خاصیت روغن کنجد اعلا به دلیل اینکه سرشار از ویتامین ب است باعث سلامت بخشی به پوست و مو می باشد که با استعمال آن بر روی پوست موها تا ۳۰ دقیقه می توان به تقویت و رشد بهتر مو کمک نمود و بیماری های آن را رفع کرد. 

علاوه بر آن ویتامین ای و اسیدهای چرب غیر اشباع نیز باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون شده و در برابر اشعه خورشید و کلر موجود در آب استخر محافظ پوست نیز می باشد. همچنین درمان کننده جراحت، بریدگی و ترک های پوستی نیز می باشد و باعث سفت شدن پوست، مانع شوری سر و آکنه و برطرف کننده لک و سوختگی نیز می باشد.

استفاده روزانه یک یا دو قاشق روغن کنجد باعث درمان یبوست شده و باعث تقویت سیستم ایمنی نیز می شود و از اختلالات عصبی پیشگیری می کند. ضد تصلب شرایین و ضد سرطان بوده چون دارای اسیدهای چربی مانند لینولنیک اسید یا امگا۳ و لینولئیک اسید یا امگا۶ می باشد، همچنین از بروز انواع سرطان های دستگاه گوارش، سینه، پروستات، سکته و بسته شدن عروق و پوکی استخوان پیشگیری می کند.

قیمت کارخانه ای روغن کنجد اعلا خالص

قیمت کارخانه ای روغن کنجد اعلا خالص قیمت کارخانه ای روغن کنجد اعلا خالص بسته به کیفیت و وزن ها مختلف است و برند و خلوص روغن نیز در نرخ تاثیر گذار است که هر چه محصول طبیعی تر و سالم تر باشد قیمت های بیشتری خواهد داشت.

روغن کنجد بابد در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود و بعد از هر بار مصرف نیز باید درب ظرف محکم بسته شود. برای استفاده از آن نیز نباید قاشق خیس را داخل روغن زد، این روغن اگر دارای رنگ روشنی باشد در برابر حرارت مقاوم بوده و برای سرخ کردنی نیز بکار می رود و در صورت داشتن رنگ تیره فقط برای پخت و پز و سالاد مناسب می باشد که نرخ هر دو متفاوت است.

روغن کنجد در بازار در دو نوع بو دار و بدون بو موجود است که نرخ مختلفی دارند و از نوع بو دار سالاد و شیرینی یا کیک تهیه می شود و از نوع بدون بو نیز غذا تهیه می شود. این روغن در دو نوع تصفیه شده و تصفیه نشده است که نوع تصفیه نشده طعم آجیلی ملایم و رنگ کهربایی داشته و نقطه دود و خواص بالاتری دارد و نوع تصفیه شده دارای بوی خنثی و رنگ روشن و نقطه دود خیلی بالاتری دارد و خواص کمتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما