خرید مستقیم ارده تلخ کنجد

ارده یکی از پرفروش ترین فرآورده های کنجد به شمار می آید که به علت طعم عالی و خواص درمانی فراوان دارای متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. این روزها امکان خرید مستقیم ارده تلخ کنجد به شیوه های مختلف برای مشتری فراهم می باشد و یکی از آسان ترین راه ها خرید اینترنتی از طریق همین سایت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید مستقیم ارده تلخ کنجد

آنتی ‌اکسیدان فراوان ارده کنجد

آنتی ‌اکسیدان فراوان ارده کنجد ارده دارای انواع مواد. مواد مغذی، املاح معدنی، ویتامین‌های مفید و … می‌باشد که در حفظ سلامت بدن و بهبود و پیشگیری از بیماری های مختلف نقش مهمی دارد. آنتی ‌اکسیدان ارده کنجد خطر ابتلا به رشد تومور های بدخیم سرطانی را کاهش می دهد و در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری های عفونی و ویروسی مؤثر است همچنین باعث سلامت قلب و عروق می شود و از ناراحتی های قلبی جلوگیری می کند. باعث تعادل هورمون ها در زنان می شود و خطر پوکی استخوان را در سنین یائسگی کاهش می‌دهد.

ارده دارای خاصیتی ضد باکتریایی است.و در برطرف کردن بیماری التهابی مفید است. به دلیل ملین بودن یبوست را رفع می کند و باعث بهبود عملکرد کلیه و کبد می شود همچنین به علت دارا بودن ویتامین ها باعث جوانسازی پوست و پیشگیری از چین و چروکهای پوستی می شود. مصرف ارده به دلیل داشتن ویتامین بی برای بهبود عملکرد مغز مفید بوده و استرس و افسردگی را برطرف می کند.

بازار صادرات ارده تلخ کنجد

بازار صادرات ارده تلخ کنجد در حال حاضر بازار صادرات ارده تلخ کنجد بسیار داغ می باشد و شرکت های بازرگانی متعددی در این حوزه مشغول فعالیت می باشند. صادرات انواع ارده کنجد با ضمانت کیفیت و توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری‌ از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و … انجام می شود که علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار است.

امروزه انواع ارده به صورت سنتی و یا صنعتی در شهرهای مختلف کشور تولید می شود. در شرکت های تولیدی معتبر انواع ارده با استفاده از کنجد بو داده مرغوب و بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن به شیوه ای کاملا بهداشتی تولید می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی استاندارد و متنوع در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما