خرید روغن ارده کنجد سنتی به صورت عمده

روغن ارده کنجد سنتی یکی از روغن هایی است که مردم کشورمان از زمانهای بسیار قدیم از آن استفاده کرده و توسط آن بسیاری از غذاهای خود را تهیه نموده و از تمامی خواص موجود در آن برخوردار می شدند؛ در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد و ما شاهد رونق خرید روغن ارده با ارزش در تمامی بازارهای کشورمان هستیم و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای طبخ انواع غذا و همچنین تهیه سالادهای خود از این روغن با ارزش استفاده نمایند.

خرید روغن ارده کنجد سنتی به صورت عمده

روغن ارده کنجد سنتی چگونه تهیه می شود؟

روغن ارده کنجد سنتی چگونه تهیه می شود؟ برای تهیه روغن ارده کنجد سنتی در ابتدا اصلی ترین ماده آن که کنجد خام می باشد را از میان دانه های تازه، سالم و با کیفیت کنجد انتخاب نموده و پس از اینکه آن ها را به خوبی پاک کردند، به میزان 8 ساعت در آب می خیسانند تا آب به طور کامل در ساختار آن نفوذ نماید. سپس آنها را از آب خارج کرده و دانه های کنجد خیس خورده شده را در حرارت 300 درجه سانتی گراد قرار می دهند.
در چنین شرایطی دانه های کنجد به خوبی بو داده شده و در عین حال تمامی خواص موجود در آن ها به خوبی حفظ می شود. در نهایت دانه های کنجد را آسیاب می نمایند که یک ماده خمیری کرمی رنگ به نام ارده به دست می آید. این ارده با گذشت زمان روغن خود را خارج می کند که با جمع کردن آن به روغن ارده کنجد دست پیدا می کنند.در این روش بوی نامطبوع ارده کاملاً از بین رفته و زمانی که از این روغن استفاده می کنید به هیچ عنوان بوی زننده ای احساس نخواهید کرد و به راحتی می توانید از آن برای تهیه انواع و اقسام غذاهای خود استفاده کرده و از مواهبی که در آن وجود دارد بهره مند شوید.

فروش روغن ارده کنجد سنتی با طعم عالی

فروش روغن ارده کنجد سنتی با طعم عالی این روزها بسیاری از افرادی که به سلامتی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند، روغن ارده کنجد را در برنامه غذایی خود جایگزین کرده و به این صورت به سلامتی جسم خود کمک فراوانی می نمایند. فروش روغن ارده به دو صورت سنتی و صنعتی در بازارهای کشورمان انجام می پذیرد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند نوع سنتی آن را تهیه کرده و از طعم خوش آن برخوردار شوند.
یکی از نکته های بسیار مهمی که در مورد این روغن وجود دارد این است که سرشار از چربی های غیر اشباع می باشد و اگر به صورت روزانه از آن استفاده شود، می تواند به درمان و کنترل کلسترول کمک فراوانی نموده و همچنین میزان چربی های بد بدن را کاهش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما