تولید کننده ارده زعفرانی اعلا

تولید کننده ارده زعفرانی اعلا با استفاده از بهترین و تازه ترین دانه های کنجد و زعفران درجه یک سعی می کند محصولی مرغوب را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کند.

ارده به دلیل آنتی اکسیدان های که دارد خاصیت ضد باکتری پیدا کرده است علاوه بر این دارای فسفر، روی، مس، سلنیوم، تیامین، کلسیم، پروتئین و…. می باشد.

تولید کننده ارده زعفرانی اعلا

تقویت حافظه کودکان با مصرف ارده

تقویت حافظه کودکان با مصرف ارده

تقویت حافظه کودکان با مصرف ارده به راحتی امکان پذیر می باشد چون منبع انواع ویتامین ها و املاح معدنی است که همه آن ها به سلامتی مغز و عملکرد آن کمک می کنند علاوه بر این ارده مزیت های فراوان دیگری هم دارد که ما در زیر برخی از آن ها را برای شما عزیزان نام برده ایم:

  • به کاهش کلسترول و چربی بد خون کمک می کند که این می تواند برای سلامتی قلب بی نظیر باشد علاوه بر این چون طبع گرمی دارد برای افراد سرد مزاج بهترین گزینه محسوب می گردد و شما با مصرف آن در فصل زمستان می توانید انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.
  • منبع کلسیم است به همین دلیل به تقویت استخوان ها کمک فراوانی می کند علاوه بر این ورم ها، سفتی ها و دمل های داخلی و خارجی را نرم می نماید.
  • منبع انواع آنتی اکسیدان ها است و از انواع سرطان ها پیشگیری می کند باعث تقویت قوای جنسی می شود.
  • خواص ضد التهابی دارد و از بیماری های خود ایمنی مانند دیابت، سرطان و… جلوگیری می کند دارای ترکیباتی به نام سسامول می باشد به همین دلیل خطر ابتلا به سرطان ها را کاهش می دهد.
  • چون پروتئین و فیبر دارد باعث کاهش اشتها می شود و به لاغری و کاهش وزن کمک فراوانی می نماید.
  • باعث بهبود عملکرد کبد و کلیه می شود چون به سم زدایی و دفع سموم بدن کمک شایانی می کند منبع آهن است و سبب افزایش گلبول های قرمز خون می شود و از کم خونی پیشگیری می نماید.
  • ویتامین های گروه B آن باعث کاهش استرس و عملکرد مغز شده است.

واحد فروش ارده زعفرانی اعلا

واحد فروش ارده زعفرانی اعلا

واحد فروش ارده زعفرانی اعلا با تمام توان و تلاش خود سعی می کند مرغوب ترین محصول را در اختیار مشتریان بگذارد تا بتواند سهم خود را در بازار رقابتی امروزه افزایش دهد و از رقبای سر سخت خود پیشی بگیرد.

ارده به دلیل انواع مواد معدنی و ویتامین های که دارد باعث بهبود الاستیسیته پوست می شود و به تولید کلاژن سازی پوست کمک فراوانی می نماید و باعث جوان سازی پوست می شود و از چین و چروک صورت پیشگیری خواهد کرد و همین موجب گردیده فروش آن بازار داغی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما