تولید جدیدترین روغن ارده کنجد ارگانیک سنتی

برای تولید جدیدترین روغن ارده کنجد ارگانیک سنتی، باید دانه های کنجد را تحت حرارت و فشار استاندارد قرار دهند تا به صورت کاملا طبیعی و روغنی با خلوص بالا دریافت شود.
روغنی که به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده باشد، دارای هیچگونه مواد افزودنی نیست و جهت طعم دهی یا ماندگاری بیشتر محصول به آن اضافه نشده است.
در ایران به دو روش سنتی و صنعتی روغن های کنجد با کیفیت های مختلفی به دست می آید که هر کدام دارای خاصیت های ویژه ای است.

تولید جدیدترین روغن ارده کنجد ارگانیک سنتی

طرز تهیه روغن ارده کنجد ارگانیک سنتی

طرز تهیه روغن ارده کنجد ارگانیک سنتی طبق تحقیقات انجام شده خاصیت روغن ارده کنجد از خاصیت روغن کنجد بیشتر بوده و دارای ارزش غذایی به مراتب بیشتری است.
روغن ارده کنجدی که به روش طبیعی تهیه شده باشد می تواند حداکثر تا 7 سال در صورت شرایط نگهداری مناسب مصرف شده و خاصیت آن از دست نرود.
از جمله خاصیت های کنجد ارگانیک می توان به درمان کننده سرفه های مزمن و بیماری های آسم، درمان تنگی نفس و چاقی بهره مند شد. علاوه بر آن این خوراکی باارزش سرشار از ویتامین ها و پروتئین هایی است که برای بدن ضروری هستند و باید به صورت روزانه در یبد غذایی افراد قرار داشته باشند.

طرز تهیه تولید روغن ارده ارگانیک و سنتی:

  • تهیه کنجدهای بدون پوست و بو داده
  • تفت دادن دانه ها به مدت 15 دقیقه
  • آسیاب کردن کنجدها و پودر کردن آنها
  • آزاد شدن روغن کنجد و تبدیل به ارده روغن ارگانیک

افرادی که دارای مزاج سردی می باشند می توانید این محصول را در سبد غذایی خود قرار داده و جایگزین روغن های صنعتی نمایند.
مصرف روغن ارده باعث می شود افراد قدرت بدنی خود را به دست آورده و ویتامینهایی خانواده B همچنین مواد ضروری مانند: کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، پتاسیم، سدیم بدن خود را تامین نمایند.
در سایر کشورها از این ماده مقوی برای چاشنی غذاهایشان استفاده می کنند که علاوه بر طعم خوب آن، از خواص آن نیز بهره مند خواهند شد.

توزیع بهترین روغن ارده کنجد ارگانیک فله

توزیع بهترین روغن ارده کنجد ارگانیک فله توزیع روغن ارده به صورت ارگانیک و فله ای در فروشگاه های اینترنتی عرضه شده است و شما می توانید تعداد مورد نیاز خود را سفارش داده و در بهترین کیفیت تولیدی دریافت نمایید.
کنجدهایی که به روش سنتی از آن ها روغن ارده تهیه می شود اغلب سفید رنگ هستند. کنجدهایی با رنگ سیاه، خاکستری و قهوه ای نیز وجود دارد که نوع سفید رنگ این محصول دارای بیشترین خواص مب باشد.
کیفیت روغن ارده کنجد از روغن کنجد بسیار بالاتر است و برای مصارف خوراکی سالم مورد استفاده قرار می گیرد که طب سنتی نیز برای درمان بیماری های زیادی، روغن ارده کنجد را پیشنهاد خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما