تولیدی روغن کنجد سیاه صادراتی

کنجد سیاه سرشار از پروتئین است و عطر و طعم آن بهتر از کنجد معمولی است و ارزش غذایی و خواص بالایی دارد. از کنجد در سه نوع سفید و قهوه ای و سیاه روغن تهیه می شود که روغن آن نیز مانند خود کنجد بسیار پرخواص و مغذی است. تولیدی روغن کنجد سیاه صادراتی این محصول با ارزش و مغذی را برای دسترسی بیشتر به اقصی نقاط کشور توزیع می کند.

تولیدی روغن کنجد سیاه صادراتی

مشخصات فنی روغن کنجد سیاه صادراتی

مشخصات فنی روغن کنجد سیاه صادراتی مشخصات و خواص عالی روغن کنجد سیاه:

  • با استعمال روغن به پوست, پوست از چین و چروک و التهابات و مشکلات پوستی و خستگی های پوست نجات پیدا می کند و جوانی و سرزندگی را برای پوست به ارمغان می آورد. تمام این اثرات به دلیل داشتن ویتامین های موجود در آن نظیر بی, ای و آهن است. کمبود این ویتامین ها در بدن موجب می شود مو سفید شود و پوست دچار پیری زودرس شود. علاوه بر این موارد شنوایی کاهش می یابد و حافظه و ذهن ضعیف می شود.
  • کلسیم موجود در کنجد باعث سالم ماندن استخوان و در امان ماندن آن از دردهای مفاصل و استخوانی و از همه مهمتر پوکی استخوان می شود.
  • کند حاوی مقادیر مهم برای محافظت از قلب و سلامت آن است که یکی از آنها وجود منیزیم است و سبب کاهش کلسترول و کاهش فشار خون می شود و موجب سلامتی فرد و آرامش جسم او می شود.
  • با مصرف کنجد و فرآورده های کنجد ما در برابر سرطان در امان می مانیم زیرا در این ماده مغذی مقادیری وجود دارد که بدن را از صدماتی که رادیکال های آزاد به آن وارد می کنند محافظت می کند, همچنین موجب سلامت کبد و سم زدایی آسان کبد در بدن می شود.تمام این عوامل سبب می شود بدن از بیماری سرطان در امان باشد.
  • به خاطر منیزیم موجود در کنجد و مصرف مداون آن بدن از استرس و اضطراب و بی خوابی دور می شود.
  • رفع مشکل آرتروز و حذف درد و ورم به دلیل وجود مس در کند و فرآورده های آن و همچنین باعث می شود استخوان و مفاصل فرد سالم و انعطاف پذیر باقی بمانند.


خرید انواع روغن کنجد سیاه صادراتی

خرید انواع روغن کنجد سیاه صادراتی کنجد سرشار پروتئین است و یک دانه روغنی است که از این دانه روغن کنجد بی نظیری تهیه و تولید می شود. از کنجد به غیر از روغن محصولاتی نظیر کره کنجد و ارده کنجد نیز تولید می شود. انواع روغن کنجد را از دو روش صنعتی و سنتی به دست می آورند که در خواص آن هیچ خللی ایجاد نمی شود.

کنجد از ادویه های قدیمی می باشد این دانه های کوچک مغذی در سه رنگ سفید, قهوه ای و سیاه وجود دارد. در زمینه صادرات نیز محصولی صادراتی و پرسود است.

خرید روغن کنجد سیاه را می توان از بیشتر عطاری ها و فروشگاه های مواد غذایی و مراکز فروش انواع روغن انجام داد و با مصرف آن از خواص آن بهره برد.روغن کنجد صادراتی روغنی بی نظیر و پرخاصیت است که در زمینه صادرات نیز برای کشور بسیار پررونق برای فروشندگان و بازرگانان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما