توزیع کنندگان ارده کنجد خانگی

ارده کنجد خانگی در بازارهای داخلی و خارجی توسط بهترین توزیع کنندگان به روش های مختلف توزیع و پخش می شود. توزیع کنندگان این نوع ارده، نمونه های مختلفی از این محصول را از جهت: نوع بسته بندی، وزن و اندازه، برند و مارک و غیره با کیفیتی عالی به بازارهای خرید و فروش در سراسر کشور در اسرع وقت توزیع می نماید.

توزیع کنندگان ارده کنجد خانگی

طرز تهیه ارده کنجد در منزل

طرز تهیه ارده کنجد در منزل ارده یکی از مقوی ترین و سالم ترین مواد خوراکی برای وعده صبحانه و عصرانه می باشد که منبع قوی از انواع ویتامین ها، املاح مغذی و مواد مغذی نیز محسوب می شود. ارده از دانه های گیاهی کنجد طی فرایند ها و روش های مختلف تولید و تهیه می شوند که از جمله ی این روش ها میتوان به روش صنعتی و سنتی یا همان خانگی اشاره کرد که ما در این قسمت قصد داریم طرز تهیه ارده کنجد به روش خانگی را برای شما توضیح دهیم.

شما می توانید تنها با استفاده از کنجد پوست کنده شده و بو داده شده بهترین و خوش طعم ترین ارده را که مزه آن همانند ارده های صنعتی می باشد تولید کنید. برای تهیه این محصول ابتدا دانه های کنجد را به مدت چند ساعت خیس کرده تا آنزیم های موجود در آن خنثی شود و هضم آن سریع تر و آسان تر انجام شود. بهتر است دانه های کنجد را به مدت 4 ساعت در دمای اتاق که نسبتا معتدل است، با مقدار آبی که روش سطح کنجد ها را بپوشاند، خیس کنید.

سپس دانه های کنجد خیس شده را در غذاساز یا دستگاه میکسر ریخته و تا زمانی که دانه ها کاملا مخلوط و به رنگ کرمی تبدیل شوند، کار میکسر را ادامه دهید. سپس پس از کرمی رنگ شدن کنجد آن را با یک قاشق آب مخلوط کرده تا مواد کاملا با یکدیگر ترکیب شوند و پس از این، ارده را در ظرف شیشه ای در دمای خنک و خشک نگهداری کنید.

فروشنده عمده ارده کنجد خانگی

فروشنده عمده ارده کنجد خانگی خوشبختانه در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینه ی فروش ارده کنجد خانگی به صورت گسترده و فراوان به فعالیت مشغول هستند. فروشنده عمده ارده کنجد خانگی یکی از انواع این فروشنده ها محسوب می شود که عرضه محصولی طبیعی و اورجینال با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت به متقاضیان خود در سراسر کشور از اصلی ترین و مهمترین اهداف و معیارهای این افراد می باشد.

در سال های اخیر به علت استقبال فراوان خریداران از این نوع ارده، فروش آن توسط این فروشنده ها اغلب به روش عمده و کلی انجام می شود که دارای قیمت مناسب تری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما